Scroll down

فیلم های بازیگر AnnaSophia Robb آناسوفیا راب

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر AnnaSophia Robb ( آناسوفیا راب )
16 فیلم imdb wiki

آناسوفیا راب

آناسوفیا راب (به انگلیسی: AnnaSophia Robb) (زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۹۳ در دنور) (۱۷ آذر ۱۳۷۲) یک مدل ، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۵ با بازی در فیلم‌های به‌خاطر وین-دیکسی و چارلی و کارخانه شکلات‌سازی شناخته شد. پس از آن راب در سال ۲۰۰۷ در فیلم پلی به سوی ترابیتیا و در سال ۲۰۰۹ در فیلم مسابقه تا کوهستان جادو به بازی پرداخت.او در اواسط سال ۲۰۱۸ در فیلم ترسناک Down A dark Ha ... ادامه ...

آناسوفیا راب (به انگلیسی: AnnaSophia Robb) (زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۹۳ در دنور) (۱۷ آذر ۱۳۷۲) یک مدل ، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۵ با بازی در فیلم‌های به‌خاطر وین-دیکسی و چارلی و کارخانه شکلات‌سازی شناخته شد. پس از آن راب در سال ۲۰۰۷ در فیلم پلی به سوی ترابیتیا و در سال ۲۰۰۹ در فیلم مسابقه تا کوهستان جادو به بازی پرداخت.او در اواسط سال ۲۰۱۸ در فیلم ترسناک Down A dark Hall به بازی پرداخت و اخیراً با جویی کینگ در مجموعهTHE ACT همبازی شده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram