Scroll down

فیلم های بازیگر Eve حوا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Eve ( حوا )
17 فیلم imdb wiki

حوا

حَوّا (در عبری: חַוָּה به معنی زنده یا زندگی) بر پایه اساطیر سامی اولین زن و دومین انسان آفریده شده توسط خداوند می‌باشد. آدم همسر او است.
در روایات تورات و تلمود خدا وی را از دنده آدم آفرید. بر اساس عهد عتیق؛ چون حوا نخست از میوه درخت معرفت نیک و بد خورد، بین نسل او و مار (ابلیس) دشمنی ابدی به وجود آمد، دچار درد زایمان گردید و شوهرش بر وی تسلط ابدی یافت. در ادیان ابراهیمی حوا و آدم فرزندانی به نام ... ادامه ...

حَوّا (در عبری: חַוָּה به معنی زنده یا زندگی) بر پایه اساطیر سامی اولین زن و دومین انسان آفریده شده توسط خداوند می‌باشد. آدم همسر او است.
در روایات تورات و تلمود خدا وی را از دنده آدم آفرید. بر اساس عهد عتیق؛ چون حوا نخست از میوه درخت معرفت نیک و بد خورد، بین نسل او و مار (ابلیس) دشمنی ابدی به وجود آمد، دچار درد زایمان گردید و شوهرش بر وی تسلط ابدی یافت. در ادیان ابراهیمی حوا و آدم فرزندانی به نام‌های هابیل، قابیل، اقلیما، لوذا، شیث، یافث و … داشتند.

فریب خوردن آدم و حوا هم در قرآن و هم در کتاب مقدس ذکر شده‌است. در عهد عتیق، مار که از زیرکترین حیوانات بود به فریب دادن آدم و حوا می‌پردازد؛ بنابراین آدم از حوا فریب نخورد بلکه هر دو از مار فریب خوردند؛ ولی در قرآن «ابلیس» به فریب دادن آدم و حوا می‌پردازد. البته طبق گزارش کتاب مقدس مار ابتدا حوا را فریب می‌دهد.اسطوره‌شناسان، تیامات در اساطیر سومری را ریشه حوا می‌دانند.در روایاتی لیلیت نخستین زن آفریدهٔ خدا بود که همسر آدم نیز شد.باید توجه نمود که حوا همان حوای میتوکندریایی نیست که در مبحث تکامل انسان به عنوان جدیدترین نیای مشترک تمام انسان‌های امروزی از طرف مادری شناخته می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram