Scroll down

فیلم های بازیگر Louise Brealey لوئیز بریلی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Louise Brealey ( لوئیز بریلی )
7 فیلم imdb wiki

لوئیز بریلی

لوئیز بریلی یا لوو بریلی (به انگلیسی: Louise Brealey) متولد ۲۷ مارس ۱۹۷۹، هنرپیشه، نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است. بریلی بیش تر برای بازی در سریال سانحه، و همچنین بازی در نقش مالی هوپر در سریال شرلوک شناخته می‌شود.بریلی در آخرین روزهای مارس ۱۹۷۹، در دهکده بوژت واقع نورث‌همپتون‌شر به دنیا آمده‌است و اصالتی انگلیسی دارد.بریلی دوران دبیرستان خود را دبیرستان کیم بولتون پشت سر گذاشت و سپس از دانشگا ... ادامه ...

لوئیز بریلی یا لوو بریلی (به انگلیسی: Louise Brealey) متولد ۲۷ مارس ۱۹۷۹، هنرپیشه، نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است. بریلی بیش تر برای بازی در سریال سانحه، و همچنین بازی در نقش مالی هوپر در سریال شرلوک شناخته می‌شود.بریلی در آخرین روزهای مارس ۱۹۷۹، در دهکده بوژت واقع نورث‌همپتون‌شر به دنیا آمده‌است و اصالتی انگلیسی دارد.بریلی دوران دبیرستان خود را دبیرستان کیم بولتون پشت سر گذاشت و سپس از دانشگاه کمبریج فارغ‌التحصیل شد. او برای آغاز فعالیت سینمایی خود به نیویورک سفر کرد و در آنجا مشغول شد.
در سال ۲۰۱۵، بریلی برای هنرنمایی اش در فیلم مهار، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین‌المللی فیلم ساوت‌همپتون شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram