Scroll down

فیلم های بازیگر Ginger Lynn جینجر لین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ginger Lynn ( جینجر لین )
17 فیلم imdb wiki

جینجر لین

جینجر لین آلن (انگلیسی: Ginger Lynn Allen‎ متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۶۲ راکفورد، مینه‌سوتا) هنرپیشه فیلم‌های خاص بزرگسالان در دهه ۱۹۸۰ میلادی. او همچنین گهگاه نقشهایی در فیلمهایی با درجه B بر عهده می‌گرفت. AVN در رنکینگ ۵۰ ستاره جاودان فیلم‌های پورنو او را در رتبه ۷ قرارداده‌است. بعد از پایان کاردر صنعت ساخت فیلم‌های پورنوگرافی او با استفاده از نام کاملش «جینجر لین آلن» در مجموعه‌ای از فیلم‌های سری B بازی ... ادامه ...

جینجر لین آلن (انگلیسی: Ginger Lynn Allen‎ متولد ۱۴ دسامبر ۱۹۶۲ راکفورد، مینه‌سوتا) هنرپیشه فیلم‌های خاص بزرگسالان در دهه ۱۹۸۰ میلادی. او همچنین گهگاه نقشهایی در فیلمهایی با درجه B بر عهده می‌گرفت. AVN در رنکینگ ۵۰ ستاره جاودان فیلم‌های پورنو او را در رتبه ۷ قرارداده‌است. بعد از پایان کاردر صنعت ساخت فیلم‌های پورنوگرافی او با استفاده از نام کاملش «جینجر لین آلن» در مجموعه‌ای از فیلم‌های سری B بازی کرد. بعدها او مجدداً به دنیای فیلم‌های پورنوگرافی برگشت و یک سری سریال‌های کوتاه را ساخت. در خلال ۲ سال کاری او به دور آمریکا سفرهایی را انجام داد و مصاحبه هائی برای شوهای رادیوئی در مورد داستان‌های سکسی انجام داد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram