Scroll down

فیلم های بازیگر Dharmendra درمندرا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Dharmendra ( درمندرا )
7 فیلم imdb wiki

درمندرا

دَرمِنْدرا (به انگلیسی: Dharmendra، به هندی: धर्मेंद्र सिंह देओल) با نام اصلیِ دَرَم سینْگ دِئول در ۸ دسامبر ۱۹۳۵ در لودیانای ایالت پنجاب هند به دنیا آمد. او با نام درمندرا در فیلم‌های هندی شناخته شده‌است. او لقب «خوش‌تیپ‌ترین و خوش‌چهره‌ترین» هنرپیشهٔ مرد بالیوود را دریافت کرده‌است. پدرش مدیر مدرسه‌ای در یک قریهٔ کوچک در پنجاب بود. فرزندان درمندرا با نام‌های سانی، بابی، و ایشا از هنرپیشگان معروف ... ادامه ...

دَرمِنْدرا (به انگلیسی: Dharmendra، به هندی: धर्मेंद्र सिंह देओल) با نام اصلیِ دَرَم سینْگ دِئول در ۸ دسامبر ۱۹۳۵ در لودیانای ایالت پنجاب هند به دنیا آمد. او با نام درمندرا در فیلم‌های هندی شناخته شده‌است. او لقب «خوش‌تیپ‌ترین و خوش‌چهره‌ترین» هنرپیشهٔ مرد بالیوود را دریافت کرده‌است. پدرش مدیر مدرسه‌ای در یک قریهٔ کوچک در پنجاب بود. فرزندان درمندرا با نام‌های سانی، بابی، و ایشا از هنرپیشگان معروف سینمای هند هستند که دو فرزند پسرش از همسر اولش (پرکاش کاور) و یک فرزند دخترش از همسر دومش (هما مالینی) و همچنین همسر دومش از هنرپیشگان معروف در سینمای هند هستند. درضمن، درمندرا از ازدواج اول خود دو دختر به نام‌های ویجایتا و آجیتا دارد و از ازدواج دومش دختر دیگری به نام اهانا هم دارد. اولین فیلم درمندرا هم بهی تیرا دل بهی تیرا (۱۹۶۰) نام دارد. این فیلم سیاه‌وسفید است و داستانی عاشقانه دارد. همچنین، درمندرا یکی از هنرپیشگان اصلی فیلم شعله (۱۹۷۵) است که به همراه آمیتاب باچان و سانجیو کمار نقش اول در این فیلم را عهده‌دار بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram