Scroll down

فیلم های بازیگر Robert Pattinson رابرت پتینسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Robert Pattinson ( رابرت پتینسون )
32 فیلم imdb wiki

رابرت پتینسون

رابرت داگلاس توماس پتینسون(به انگلیسی: Robert Douglas Thomas Pattinson) (زاده ۱۳ مه ۱۹۸۶ در لندن) بازیگر، مدل، نوازنده و تهیه‌کننده انگلیسی است . فعالیت در سینما را با بازی در نقش سدریک دیگوری در هری پاترو جام آتش در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد . او بعداً نقش برجسته ای از خون آشام ادوارد کالن را در فیلم‌های اقتباس شده از رمان‌های گرگ و میش نوشته شده توسط استفانی مایر، که شامل پنج فیلم بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱ ... ادامه ...

رابرت داگلاس توماس پتینسون(به انگلیسی: Robert Douglas Thomas Pattinson) (زاده ۱۳ مه ۱۹۸۶ در لندن) بازیگر، مدل، نوازنده و تهیه‌کننده انگلیسی است . فعالیت در سینما را با بازی در نقش سدریک دیگوری در هری پاترو جام آتش در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد . او بعداً نقش برجسته ای از خون آشام ادوارد کالن را در فیلم‌های اقتباس شده از رمان‌های گرگ و میش نوشته شده توسط استفانی مایر، که شامل پنج فیلم بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بود، را بازی کرد که بیش از ۳/۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. گرگ و میش برای پتینسون شهرت جهانی را به ارمغان آورد و او را در میان بازیگران با دستمزد بالا در هالیوود قرار داد. پتینسون در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ نفرتاثیر گذار جهان در مجله TIME نامگذاری شد و همچنین در همان سال، به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد مشهور در فوربز مشهور شناخته شد.در سال ۲۰۰۹، او نقش سالوادور دالی را به تصویر کشید. در همان سال، یک فیلم مستند، رابسز، در مورد شهرت و محبوبیت این بازیگر منتشر شد. او در سال ۲۰۱۰ در فیلم مرا بیاد داشته باش نقش یک مرد جوان مضطرب را بازی کرد. و همچنین در سال ۲۰۱۱ در یک فیلم درام رومانتیک به نام آب برای فیلها درخشید. عملکرد او به عنوان یک فرد میلیاردر محکم و بی عاطفه در فیلم کازموپلیس اثر دیوید کرانبرگ , ستایش منتقدان را برای او بدست آورد. او در سال ۲۰۱۴قدردانی بیشتری را از سوی منتقدین به دست آورد به خاطر عملکردش در فیلم ولگرد اثر دیوید میشد :هم چنین نمایشنامه ظنز کرونبرگ به نام "نقشه برای ستاره ها"در سال ۲۰۱۴؛در سال ۲۰۱۷ در"شهر گمشده زی" به کارگردانی جیمز گری در نقش جهانگرد و کاوشگر و همچنین در فیلم"زمان خوب"از برادران سفدی ظاهر شد.
پتینسون حرفه ای خود را به عنوان یک مدل در سن ۱۲سالگی آغاز کرد. در سال ۲۰۱۳، دیور هوم او را به عنوان چهره عطرهای خود نشان داد. همچنین در سال ۲۰۱۶ او اولین سفیر کالکشن مردانه برند دیور هوم شد.همچنین او به تازگی قرار است نقش بتمن را در دنیای سینمایی دی سی و در فیلم تازه من دیگر ایفا کند. او همچنین آهنگساز نیز هست.او آهنگ هایی را برای سری فیلم های گرگ و میش و فیلم کمدی -درام مستقل با نام "چگونه بودن" ساخته است.
او حامی کم‍‍‍‍‍‍پین مبارزه با آزار جنسی و قاچاق کودکان والدین و کودکان دزدیده شده باهم و کمپین Go که یک سازمان غیراتفاعی برای بالا بردن آگاهی و منابع مالی برای کمک به کودکان یتیم و آسیب‌پذیر در سراسر جهان است، می‌باشد. او در سال ۲۰۱۵ به عنوان سفیر بعدی برای کمک به افزایش سطح آگاهی بین‌المللی شد. او همچنین عضو گروه پزشکی بین‌المللی است و اطلاعاتی در مورد سرطان را از طریق پی اس ای‌ها به منظور افزایش آگاهی در مورد بیماری ترویج داده و به اشتراک گذاشته است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram