Scroll down

فیلم های بازیگر Salman Khan سلمان خان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Salman Khan ( سلمان خان )
35 فیلم imdb wiki

سلمان خان

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان بازیگر سینمای بالیوود متولد در ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵، است. او در بیش از ۵۰ فیلم هندی درخشیده‌است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود سلیم خان است. او همچنین دارای دو برادر است که در زمینه سینما بیشتر در نقش تهیه‌کننده ظاهر می‌شوند. ارباز خان و سهیل خان. سلمان خان یک بازیگر مسلمان اهل سنت است که از طرف پدر مسلمان و از طرف مادر هندو است. وی ... ادامه ...

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان بازیگر سینمای بالیوود متولد در ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵، است. او در بیش از ۵۰ فیلم هندی درخشیده‌است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود سلیم خان است. او همچنین دارای دو برادر است که در زمینه سینما بیشتر در نقش تهیه‌کننده ظاهر می‌شوند. ارباز خان و سهیل خان. سلمان خان یک بازیگر مسلمان اهل سنت است که از طرف پدر مسلمان و از طرف مادر هندو است. وی بمدت ۵ سال با آیشواریا رای تا سال ۲۰۰۳ در رابطه بوده‌است، سلمان خان از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز با کاترینا کایف در رابطه بوده‌است و اکنون طبق شایعاتی با خواننده رومانیایی یولیا وانتور دو سال پیش در رابطه بوده‌است که این رابطه به جدایی ختم شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram