Scroll down

فیلم های بازیگر Corey Taylor کوری تیلور

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Corey Taylor ( کوری تیلور )
22 فیلم imdb

کوری تیلور

کوری تاد تیلور (متولد ۸ دسامبر ۱۹۷۳) که معمولاً با شماره ۸ نیز شناخته می‌شود نوازنده موسیقی و خواننده آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان خوانندهٔ اسلیپ‌نات و گروه هارد راک استون ساور شناخته شده‌است. کوری نزد مادر مجردش بزرگ شد. بعد از اینکه مادربزرگش راک کلاسیک را به او معرفی کرد، علاقه خاصی نسبت به آن پیدا کرد. تیلور برای اولین بار پدرش را در ۲۸مارس سال ۲۰۰۵ ملاقات کرد و روابط صمیمانه‌ای بین آن‌ها شک ... ادامه ...

کوری تاد تیلور (متولد ۸ دسامبر ۱۹۷۳) که معمولاً با شماره ۸ نیز شناخته می‌شود نوازنده موسیقی و خواننده آمریکایی است که بیشتر به‌عنوان خوانندهٔ اسلیپ‌نات و گروه هارد راک استون ساور شناخته شده‌است. کوری نزد مادر مجردش بزرگ شد. بعد از اینکه مادربزرگش راک کلاسیک را به او معرفی کرد، علاقه خاصی نسبت به آن پیدا کرد. تیلور برای اولین بار پدرش را در ۲۸مارس سال ۲۰۰۵ ملاقات کرد و روابط صمیمانه‌ای بین آن‌ها شکل گرفت. او از همسر اولش جدا شده و هم‌اکنون با همسر جدیدش و دو فرزندش زندگی می‌کند.
کوری تیلور از اعضای پایه‌گذار گروه استون ساور است و تا به حال سه آلبوم استودیویی با گروهش منتشر کرده‌است. در سال ۱۹۹۷ به گروه اسلیپ‌نات پیوست و جایگزین خواننده اصلی آن‌ها یعنی اندرس کولسفنی شد و تا به حال چهار آلبوم با این گروه منتشر کرده‌است. او داعماً در حال جابجایی بین گروه‌هایش است. او همچنین با گروه‌های دیگری از جمله جانک بیر کیدنپ بند، آپوکالیپتیکا، آنتراکس، سول‌فلای و اونجد سون‌فولد همکاری داشته‌است. کوری در سبک‌های مختلف می‌نویسد و می‌خواند. او در بین ۱۰۰خواننده برتر متال در هیت پریدر، مقام ۸۶ رو به خود اختصاص داده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram