Scroll down

فیلم های بازیگر Tom Cavanagh تام کاوانا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Tom Cavanagh ( تام کاوانا )
20 فیلم imdb wiki

تام کاوانا

توماس کاوانا (انگلیسی: Thomas Cavanagh‎؛ زادهٔ ۲۶ اکتبر ۱۹۶۳) مشهور به تام کاوانا یک بازیگر و کاگردان کانادایی است. او به دلیل نقش های متنوعی درسریال تلویزیونی آمریکا شناخته شده است، او در خیلی از سریال ها نقش آفرینی کرده است مانند سریال اد، عشق میمون و نقش های مکرر در مشیت و مالیدن. او از سال 2014 ، فلش معکوس(ایوبارد ثاون) و نسخه های مختلف هریسون ولز را در سریال های تلویزیونی فلش، ارو، سوپرگرل و ... ادامه ...

توماس کاوانا (انگلیسی: Thomas Cavanagh‎؛ زادهٔ ۲۶ اکتبر ۱۹۶۳) مشهور به تام کاوانا یک بازیگر و کاگردان کانادایی است. او به دلیل نقش های متنوعی درسریال تلویزیونی آمریکا شناخته شده است، او در خیلی از سریال ها نقش آفرینی کرده است مانند سریال اد، عشق میمون و نقش های مکرر در مشیت و مالیدن. او از سال 2014 ، فلش معکوس(ایوبارد ثاون) و نسخه های مختلف هریسون ولز را در سریال های تلویزیونی فلش، ارو، سوپرگرل و افسانه های فردا برای ما به تصویر کشیده است. کاوانا همچنین چندین قسمت از فیلم فلش را کارگردانی کرده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram