Scroll down

فیلم های بازیگر Rooney Mara رونی مارا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rooney Mara ( رونی مارا )
31 فیلم imdb wiki

رونی مارا

پاتریشیا رونی مارا (به انگلیسی: Patricia Rooney Mara) (زاده ۱۷ آوریل ۱۹۸۵)، یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است. مارا از سال ۲۰۰۵ شروع به بازیگری کرد و در فیلم‌هایی مانند «کابوس در خیابان الم» که نسخهٔ دوباره ساخته شدهٔ فیلم ۱۹۸۴ آن بود و «شبکه اجتماعی» درخشید و مسیر موفقیت کارنامهٔ هنری اش را با این فیلم شروع کرد.
مارا نقش «لیزبث سلندر»، شخصیت فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» نسخه سال ۲۰۱۱، به ک ... ادامه ...

پاتریشیا رونی مارا (به انگلیسی: Patricia Rooney Mara) (زاده ۱۷ آوریل ۱۹۸۵)، یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است. مارا از سال ۲۰۰۵ شروع به بازیگری کرد و در فیلم‌هایی مانند «کابوس در خیابان الم» که نسخهٔ دوباره ساخته شدهٔ فیلم ۱۹۸۴ آن بود و «شبکه اجتماعی» درخشید و مسیر موفقیت کارنامهٔ هنری اش را با این فیلم شروع کرد.
مارا نقش «لیزبث سلندر»، شخصیت فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» نسخه سال ۲۰۱۱، به کارگردانی «دیوید فینچر» و اولین سری از سه‌گانه فیلم «سونی پیکچرز» که بر اساس سری کتاب هزاره «استیگ لارسن» ساخته شده را بازی می‌کند. مارا مورد توجه منتقدین قرار گرفت و کاندیدای «جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن» و «مراسم گلدن گلوب» برای «بهترین بازیگر زن فیلم درام» گردید و توانست به یک ستارهٔ معروف در هالیوود تبدیل شود.
«دیوید فینچر» «رونی مارا» را با بررسی بسیار زیاد و از میان بازیگران مطرح بسیاری برای ایفای این نقش طاقت فرسا انتخاب کرد.
گفته می‌شود رونی مارا برای شباهت هر چه بیشتر به یک دختر ولگرد «هکر»، سختی‌های زیادی را به جان خرید، از گذراندن دوره‌های پیچیده کامپیوتری گرفته تا اقامت طولانی مدت در سوئد و رفت آمدهای شبانه در خیابان‌های سوئد.
ضمناً گفته شده‌است رونی مارا برای درک بهتر از شرایط کاراکترش در تمام طول مدت فیلمبرداری رژیم غذایی و بهداشتی بسیار نامناسبی داشته‌است، همچنین گفته شده تمام سوراخ‌های ایجاد شده بر روی بدن رونی کاملاً واقعی بوده‌اند و به هیچ وجه آرایش یا گریم نبوده‌اند.
وی پس از موفقیت در فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» به فعالیت‌های خود ادامه داد. مارا از بازی در فیلم «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» به کارگردانی «کاترین بیگلو» انصراف داد و این نقش را به «جسیکا چاستین» واگذار کرد. در سال ۲۰۱۳ در فیلم‌های «عوارض جانبی» به کارگردانی «استیون سودربرگ» و فیلم «او» به کارگردانی «اسپایک جونز» ایفای نقش کرد.
مارا در سال ۲۰۱۵ به خاطر نقش‌آفرینی خوبش در فیلم «کارول» به کارگردانی «تاد هینز» توانست جایزهٔ «جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵» برای «بهترین بازیگر نقش اول زن» را از آن خود کند. وی در این فیلم با «کیت بلانشت» همبازی بود. با آغاز فصل جوایز و سال ۲۰۱۶ نقش آفرینی وی در این فیلم مورد استقبال همگانی قرار گرفت و بسیار تحسین شد. مارا توانست نامزدی‌هایی از جمله نامزدی «جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم درام» ،نامزدی «جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و نامزدی «جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن» را به دست آورد و مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت.
وی همچنین در همان سال در فیلم فانتزی «پن» به کارگردانی «جو رایت» حضور یافت گرچه این فیلم نزد منتقدان و در گیشه موفق عمل نکرد.
رونی مارا و خواکین فینیکس در سال 2016 با هم آشنا و وارد رابطه شده اند و تا کنون با هم هستند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram