Scroll down

فیلم های بازیگر Claire Danes کلر دینز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Claire Danes ( کلر دینز )
31 فیلم imdb wiki

کلر دینز

کلِر کاترین دِینز (به انگلیسی: Claire Catherine Danes) (متولد ۱۲ آوریل ۱۹۷۹)، بازیگری آمریکایی که در تئاتر، تلویزیون، سینما حضور دارد. وی در نقش‌های متعددی از قبیل آنجلا کیس در آنچه من زندگی می‌نامم، در نقش ژولیت در رومئو + ژولیت اثر باز لورمان، یوین در گرد ستاره و نیز در نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها بازی کرده‌است. از نقش‌های درخشان وی نیز می‌توان به تمپل گراندین در مجموعه‌ای به همین نام از شبکه اچ‌بی ... ادامه ...

کلِر کاترین دِینز (به انگلیسی: Claire Catherine Danes) (متولد ۱۲ آوریل ۱۹۷۹)، بازیگری آمریکایی که در تئاتر، تلویزیون، سینما حضور دارد. وی در نقش‌های متعددی از قبیل آنجلا کیس در آنچه من زندگی می‌نامم، در نقش ژولیت در رومئو + ژولیت اثر باز لورمان، یوین در گرد ستاره و نیز در نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها بازی کرده‌است. از نقش‌های درخشان وی نیز می‌توان به تمپل گراندین در مجموعه‌ای به همین نام از شبکه اچ‌بی‌او که منجر به جایزهٔ امی برای وی شد نام برد. وی هم‌اکنون در حال بازی در نقش کری متیسون در مجوعهٔ تلویزیونی میهن برای شبکهٔ شوتایم است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram