Scroll down

فیلم های بازیگر Nick Bostrom نیک باستروم

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Nick Bostrom ( نیک باستروم )
5 فیلم imdb wiki

نیک باستروم

نیک باستروم (متولد ۱۰ مارس ۱۹۷۳) فیلسوف سوئدی در دانشگاه آکسفورد است که به دلیل کارش در زمینه خطر اگزیستانسیل و اصل انسان‌نگر معروف است. او مدرک دکتری را از دانشکده اقتصاد لندن دریافت کرد (۲۰۰۰). او اکنون مدیر دو نهاد دانشگاه آکسفورد به نام مؤسسه آینده بشر و برنامه تأثیرات فناوری آینده است. او استاد پیشین مؤسسه مطالعات اجتماعی و سیاسی دانشگاه ییل است. از او بالغ بر ۱۷۹ کتاب و مقاله به چاپ رسیده که ... ادامه ...

نیک باستروم (متولد ۱۰ مارس ۱۹۷۳) فیلسوف سوئدی در دانشگاه آکسفورد است که به دلیل کارش در زمینه خطر اگزیستانسیل و اصل انسان‌نگر معروف است. او مدرک دکتری را از دانشکده اقتصاد لندن دریافت کرد (۲۰۰۰). او اکنون مدیر دو نهاد دانشگاه آکسفورد به نام مؤسسه آینده بشر و برنامه تأثیرات فناوری آینده است. او استاد پیشین مؤسسه مطالعات اجتماعی و سیاسی دانشگاه ییل است. از او بالغ بر ۱۷۹ کتاب و مقاله به چاپ رسیده که برخی از آنها به زبانهای گوناگون ترجمه شده‌است. حوزه تخصصی او فلسفه اخلاق، فلسفه تحلیلی، فیزیک، منطق ریاضی و آینده تکنولوژی است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram