Scroll down

فیلم های بازیگر Elizabeth Holmes الیزابت هولمز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Elizabeth Holmes ( الیزابت هولمز )
4 فیلم imdb wiki

الیزابت هولمز

الیزابت آن هولمز (زاده ۳ فوریه ۱۹۸۴) یک تاجر آمریکایی و موسس ترانوس است. هولمز متهم به کلاهبرداری است. او مؤسس و مدیر عامل شرکت ترانوس بود، شرکتی که در زمینه فناوری بهداشت و خدمات آزمایشگاهی پزشکی فعالیت می‌کرد که این شرکت به علت کلاهبرداری و تخلف از قوانین فدرال ورشکست شد. افشای کلاه‌برداری این شرکت توسط وال‌استریت ژورنال صورت پذیرفت.هولمز «جوانترین میلیاردر زن خودساخته» در فهرست فوربز ۴۰۰ بود، ج ... ادامه ...

الیزابت آن هولمز (زاده ۳ فوریه ۱۹۸۴) یک تاجر آمریکایی و موسس ترانوس است. هولمز متهم به کلاهبرداری است. او مؤسس و مدیر عامل شرکت ترانوس بود، شرکتی که در زمینه فناوری بهداشت و خدمات آزمایشگاهی پزشکی فعالیت می‌کرد که این شرکت به علت کلاهبرداری و تخلف از قوانین فدرال ورشکست شد. افشای کلاه‌برداری این شرکت توسط وال‌استریت ژورنال صورت پذیرفت.هولمز «جوانترین میلیاردر زن خودساخته» در فهرست فوربز ۴۰۰ بود، جایی که او جایگاه شماره ۱۱۱ را به خود اختصاص داده‌بود و ارزش خالص دارایی او به حدود ۴٫۵ میلیارد دلار رسید تا اینکه با علنی شدن تخلفات شرکت ترانوس ارزش دارایی وی به صفر رسید.تا شروع سال ۲۰۱۴ (در سن سی سالگی)، هولمز ۱۸ اختراع ثبت شده در ایالات متحده و ۶۶ اختراع ثبت شده خارج آمریکا داشته‌است. همچنین نام او تا کنون برای همکاری در بیش از ۱۰۰ ثبت اختراع ذکر شده‌است.بنابر حکم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، هولمز می بایست جریمه ای ۵۰۰ هزار دلاری را به حساب خزانه دولت واریز نموده و شرکتش نیز ۱۸.۹ میلیون سهم از مجموع سهام خود را به سرمایه گذاران عودت دهد. بنیانگذار این شرکت همچنین تا ۱۰ سال از تصاحب جایگاه‌های مدیریتی در تمام شرکت‌های عمومی محروم شده‌است. وی همچنین در حال دفاع در دادگاه به خاطر کلاه‌برداری است که به بیست سال زندان ممکن است منجر شود.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram