Scroll down

فیلم های بازیگر Dua Lipa دوآ لیپا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Dua Lipa ( دوآ لیپا )
7 فیلم imdb wiki

دوآ لیپا

دوآ لیپا (به آلبانیایی: Dua Lipa؛ زادهٔ ۲۲ اوت ۱۹۹۵) خواننده و ترانه‌نویس انگلستانی است. او پس از کار به عنوان یک مدل، در سال ۲۰۱۵ قراردادی با گروه موسیقی وارنر بست و در سال ۲۰۱۷ نخستین آلبوم با نام خود را منتشر کرد. این آلبوم به رتبه سوم در جدول آلبوم‌های بریتانیا رسید و نه تک‌آهنگ از آلبوم، از جمله «آن یک نفر باشم»، «اهمیت نمی‌دهم» و تک‌آهنگ رتبه یک بریتانیا و رتبه ششم ایالات متحده آمریکا «قوانی ... ادامه ...

دوآ لیپا (به آلبانیایی: Dua Lipa؛ زادهٔ ۲۲ اوت ۱۹۹۵) خواننده و ترانه‌نویس انگلستانی است. او پس از کار به عنوان یک مدل، در سال ۲۰۱۵ قراردادی با گروه موسیقی وارنر بست و در سال ۲۰۱۷ نخستین آلبوم با نام خود را منتشر کرد. این آلبوم به رتبه سوم در جدول آلبوم‌های بریتانیا رسید و نه تک‌آهنگ از آلبوم، از جمله «آن یک نفر باشم»، «اهمیت نمی‌دهم» و تک‌آهنگ رتبه یک بریتانیا و رتبه ششم ایالات متحده آمریکا «قوانین جدید» حاصل شد. در سال ۲۰۱۸، لیپا برنده جایزه هنرمند زن بریتانیایی و بهترین هنرمند جدید از جایزه بریت شد.
تک‌آهنگ «یک بوسه» با کالوین هریس که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به رتبه اول در بریتانیا رسید و به طولانی‌ترین تک‌آهنگ رتبه اول برای یک هنرمند زن در سال ۲۰۱۸ تبدیل شد. این تک‌آهنگ در سال ۲۰۱۹ جایزه ترانه سال بریت را به‌دست‌آورد. در سال ۲۰۱۹، او همچنین جایزه گرمی برای بهترین هنرمند جدید و «الکتریسیته»، یک همکاری با سلک سیتی جایزه بهترین ترانه رقص را دریافت کرد. موفقیت تک‌آهنگ‌های آلبوم نخست، به او کمک کرد تا به یکی از پرطرفدارترین آلبوم‌های اسپاتیفای تبدیل شود و به گواهینامه‌های فروش پلاتین دست یابد. دومین آلبوم استودیویی او، نوستالژی آینده، در مارس ۲۰۲۰ منتشر شد و با تحسین منتقدان همراه بود. این نخستین آلبوم رتبه اول لیپا در بریتانیا است؛ تک‌آهنگ اصلی آن، «حالا شروع نکن» به یکی از موفق‌ترین تک‌آهنگ‌های ۲۰۲۰ تبدیل شد؛ این یکی از چهار ترانه (تنها ترانه از یک هنرمند زن) است که تمام سال ۲۰۲۰ را در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد گذرانده‌است. این ترانه به رتبه دوم در دو جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا و ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد ایالات متحده رسید.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram