Scroll down

فیلم های بازیگر Katrina Bowden کاترینا بودن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Katrina Bowden ( کاترینا بودن )
22 فیلم imdb wiki

کاترینا بودن

کاترینا بودن؛ (به انگلیسی: Katrina Bowden) بازیگر و مدل آمریکایی زاده ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۸میلادی در شهر ویکاف، ایالات نیوجرسی است. وی در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه که یک سریال درباره ماجراهای اداره پلیس و دادستانی نیویورک بود. ایفای نقش کرد و در سریالهای بعدی خود ۳۰ راک محصول ۲۰۰۶ و بتی زشته؛ دختر جدیدنقش آفرینی کرد. کاترینا بودن، در فیلم سینمایی تاکر و دیل در برابر شیطان که فیلمی کمدی ترسنا ... ادامه ...

کاترینا بودن؛ (به انگلیسی: Katrina Bowden) بازیگر و مدل آمریکایی زاده ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۸میلادی در شهر ویکاف، ایالات نیوجرسی است. وی در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه که یک سریال درباره ماجراهای اداره پلیس و دادستانی نیویورک بود. ایفای نقش کرد و در سریالهای بعدی خود ۳۰ راک محصول ۲۰۰۶ و بتی زشته؛ دختر جدیدنقش آفرینی کرد. کاترینا بودن، در فیلم سینمایی تاکر و دیل در برابر شیطان که فیلمی کمدی ترسناک محصول ۲۰۱۰ را بازی کرد. و در فیلم بعدی خود بنام پیرانا سه بعدی دی محصول ۲۰۱۲میلادی نیز ایفای نقش کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram