Scroll down

فیلم های بازیگر Sarah Shahi سارا شاهی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Sarah Shahi ( سارا شاهی )
25 فیلم imdb wiki

سارا شاهی

آهو جهانسوز «سارا» شاهی (به انگلیسی: Aahoo Jahansouz "Sarah" Shahi) (زاده ۱۰ ژانویه ۱۹۸۰، اولس، تگزاس) مُدل و بازیگر ایرانی-اسپانیایی است. پدرش عباس جهانسوزشاهی شغل سفارتی داشت و دو سال پیش از انقلاب اسلامی در ایران، به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. او از نوادگان فتحعلی شاه قاجار است. مادر سارا یک هنرمند ایرانی به نام ماه منیره است.شاهی رتبهٔ نودم را در مجله ماکزیم در لیست صد زن جذاب سال ۲۰۰ ... ادامه ...

آهو جهانسوز «سارا» شاهی (به انگلیسی: Aahoo Jahansouz "Sarah" Shahi) (زاده ۱۰ ژانویه ۱۹۸۰، اولس، تگزاس) مُدل و بازیگر ایرانی-اسپانیایی است. پدرش عباس جهانسوزشاهی شغل سفارتی داشت و دو سال پیش از انقلاب اسلامی در ایران، به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. او از نوادگان فتحعلی شاه قاجار است. مادر سارا یک هنرمند ایرانی به نام ماه منیره است.شاهی رتبهٔ نودم را در مجله ماکزیم در لیست صد زن جذاب سال ۲۰۰۵ کسب کرده‌است و در سال ۲۰۰۶ به رتبه شصت و ششم صعود کرده‌است. وی در سال ۲۰۱۲ مقام ۳۶ام را در این لیست از آن خود نموده‌است.سارا در تلویزیون آمریکا و سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد. او در سریال تلویزیونی مظنون (مجموعه تلویزیونی) که از شبکه سی بی اس پخش می‌شد، در یکی از نقش‌های اصلی با نام ثمین شاو به ایفای نقش پرداخت و در فیلم‌های سینمایی «گلوله به سر» و «دارزن» به ترتیب در کنار سیلوستر استالونه و آل پاچینو ظاهر شد.
سارا شاهی از هلهله چیان مشهور تیم دالاس کاوبویز بوده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram