Scroll down

فیلم های بازیگر The Edge دی اج

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر The Edge ( دی اج )
14 فیلم imdb wiki

دی اج

دیوید هاول ایوانز (David Howell Evans؛ زاده ۸ اوت ۱۹۶۱)، که با نام صحنه خود دی اِج (The Edge؛ یا فقط «اِج» Edge به معنی «لبه») شناخته می‌شود، یک نوازنده و ترانه‌سرای ایرلندی است که به عنوان رهبر گیتاریست، نوازنده کیبورد و نوازنده پشتیبان گروه راک U2 شناخته می‌شود. او به عنوان عضو این گروه از بدو تأسیس، تاکنون ۱۴ آلبوم استودیویی را با گروه و همچنین یک آلبوم انفرادی ضبط کرده‌است. استفاده او از اثر ت ... ادامه ...

دیوید هاول ایوانز (David Howell Evans؛ زاده ۸ اوت ۱۹۶۱)، که با نام صحنه خود دی اِج (The Edge؛ یا فقط «اِج» Edge به معنی «لبه») شناخته می‌شود، یک نوازنده و ترانه‌سرای ایرلندی است که به عنوان رهبر گیتاریست، نوازنده کیبورد و نوازنده پشتیبان گروه راک U2 شناخته می‌شود. او به عنوان عضو این گروه از بدو تأسیس، تاکنون ۱۴ آلبوم استودیویی را با گروه و همچنین یک آلبوم انفرادی ضبط کرده‌است. استفاده او از اثر تأخیر ریتمیک، صدایی متمایز را ایجاد می‌کند که به امضای موسیقی گروه U2 تبدیل شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram