Scroll down

فیلم های بازیگر Jared Leto جرد لتو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jared Leto ( جرد لتو )
41 فیلم imdb wiki

جرد لتو

جرد جوزف لتو (به انگلیسی: Jared Joseph Leto) (زاده ۲۶ دسامبر ۱۹۷۱) یک بازیگر و کارگردان و خواننده و ترانه سرا و نوازندهٔ گروه راک ترتی سکندز تو مارس وآمریکایی است، او پیش از آنکه به مطالعهٔ رشتهٔ هنر بپردازد به عنوان یک مدل بازیگر شناخته می‌شد، فیلم‌های معروفی که او در آنها بازی کرده شامل روانی آمریکایی، الکساندر، مرثیه برای یک رؤیا، ارباب جنگ و آقای هیچ‌کس است. از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌ ... ادامه ...

جرد جوزف لتو (به انگلیسی: Jared Joseph Leto) (زاده ۲۶ دسامبر ۱۹۷۱) یک بازیگر و کارگردان و خواننده و ترانه سرا و نوازندهٔ گروه راک ترتی سکندز تو مارس وآمریکایی است، او پیش از آنکه به مطالعهٔ رشتهٔ هنر بپردازد به عنوان یک مدل بازیگر شناخته می‌شد، فیلم‌های معروفی که او در آنها بازی کرده شامل روانی آمریکایی، الکساندر، مرثیه برای یک رؤیا، ارباب جنگ و آقای هیچ‌کس است. از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌توان به: برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی برای فیلم «باشگاه خریداران دالاس» نام برد نقطه قابل توجه اینکه جرد لتو برای بازی در این فیلم بیش از ۳۰ پوند (۱۴ کیلوگرم) وزن کم کرده بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram