Scroll down

فیلم های بازیگر Cung Le کانگ لی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Cung Le ( کانگ لی )
13 فیلم imdb wiki

کانگ لی

کونگ لی (انگلیسی: Cung Le‎؛ زادهٔ ۲۵ مهٔ ۱۹۷۲) هنرپیشه و رزمی کار رشته‌های ووشوساندا، کیک‌بوکسینگ، جوجیتسوی‌برزیلی و یکی از مبارزان سابق سازمان یو اف سی اهل ویتنام و آمریکا است.او دو قهرمانی ووشو جهان و کیک بوکسینگ را در کارنامه دارد و یکی از فایتران خبرساز سازمان یواف‌سی بود(2012).در سال ۲۰۱۷ فدراسیون جهانی ووشو او را یکی از سلاطین تاریخ ساندای جهان در کنار حسین اوجاقی از ایران و مسلم سالیکوف از ... ادامه ...

کونگ لی (انگلیسی: Cung Le‎؛ زادهٔ ۲۵ مهٔ ۱۹۷۲) هنرپیشه و رزمی کار رشته‌های ووشوساندا، کیک‌بوکسینگ، جوجیتسوی‌برزیلی و یکی از مبارزان سابق سازمان یو اف سی اهل ویتنام و آمریکا است.او دو قهرمانی ووشو جهان و کیک بوکسینگ را در کارنامه دارد و یکی از فایتران خبرساز سازمان یواف‌سی بود(2012).در سال ۲۰۱۷ فدراسیون جهانی ووشو او را یکی از سلاطین تاریخ ساندای جهان در کنار حسین اوجاقی از ایران و مسلم سالیکوف از روسیه معرفی کرد.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به مردی با مشت‌های آهنین، پاندروم، چشمان اژدها، تکن اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram