Scroll down

فیلم های بازیگر David Suzuki دیوید سوزوکی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر David Suzuki ( دیوید سوزوکی )
6 فیلم imdb wiki

دیوید سوزوکی

دیوید تاکایوشی سوزوکی (انگلیسی: David Takayoshi Suzuki‎؛ زادهٔ ۲۴ مارس ۱۹۳۶) دانشمند در زمینه ژنتیک، مجری تلویزیون برنامه‌های علمی، و فعال محیط زیست‌گرای اهل کانادا است. سوزوکی در سال ۱۹۶۱ میلادی پی‌اچ‌دی جانورشناسی را از دانشگاه شیکاگو کسب کرد. او از سال ۱۹۶۳ میلادی تا هنگام بازنشستگی در سال ۲۰۰۱ میلادی پروفسور بخش ژنتیک در دانشگاه بریتیش کلمبیا بود. از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی، سوزوکی برای مجموعه‌ه ... ادامه ...

دیوید تاکایوشی سوزوکی (انگلیسی: David Takayoshi Suzuki‎؛ زادهٔ ۲۴ مارس ۱۹۳۶) دانشمند در زمینه ژنتیک، مجری تلویزیون برنامه‌های علمی، و فعال محیط زیست‌گرای اهل کانادا است. سوزوکی در سال ۱۹۶۱ میلادی پی‌اچ‌دی جانورشناسی را از دانشگاه شیکاگو کسب کرد. او از سال ۱۹۶۳ میلادی تا هنگام بازنشستگی در سال ۲۰۰۱ میلادی پروفسور بخش ژنتیک در دانشگاه بریتیش کلمبیا بود. از اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی، سوزوکی برای مجموعه‌های تلویزیونی و رادیویی، مستند و کتاب‌های مربوط به طبیعت و محیط زیست شناخته شده‌است.
وی همچنین برندهٔ جوایزی همچون جایزه نوبل آلترناتیو، و جایزه کالینگای یونسکو شده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram