Scroll down

فیلم های بازیگر Wamiqa Gabbi وامیکا گبی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Wamiqa Gabbi ( وامیکا گبی )
5 فیلم imdb wiki

وامیکا گبی

وامیکا گبی (انگلیسی: Wamiqa Gabbi؛ زادهٔ ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیگر هندی است که در فیلم‌های پنجابی، هندی، مالایالم، تامیل و تلوگو کار می‌کند. اولین حضورش در بازیگری را با ایفای نقش کوتاه در فیلم هندی وقتی همدیگر را دیدیم انجام داد. اما موفقیت اصلی او در فیلم تو برادرمی و من برادر تو هستم (۲۰۱۳)، با بازیگری در کنار یو یو هنی سینگ و امریندر گیل به دست آمد. به خاطر همین، او کاندید جایزه فیلم پنجابی پی ت ... ادامه ...

وامیکا گبی (انگلیسی: Wamiqa Gabbi؛ زادهٔ ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیگر هندی است که در فیلم‌های پنجابی، هندی، مالایالم، تامیل و تلوگو کار می‌کند. اولین حضورش در بازیگری را با ایفای نقش کوتاه در فیلم هندی وقتی همدیگر را دیدیم انجام داد. اما موفقیت اصلی او در فیلم تو برادرمی و من برادر تو هستم (۲۰۱۳)، با بازیگری در کنار یو یو هنی سینگ و امریندر گیل به دست آمد. به خاطر همین، او کاندید جایزه فیلم پنجابی پی تی سی در بخش بهترین نقش مکمل زن، شد. سپس او در بسیاری از فیلم‌های پنجابی همچون براندی عشق (۲۰۱۴)، نیکا زایلدار ۲ (۲۰۱۷)، مهمان (۲۰۱۸)، حرفهای دل (۲۰۱۹) و نیکا زایلدار ۳ (۲۰۱۹) درخشید.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram