Scroll down

فیلم های بازیگر Camila Cabello کامیلا کبیو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Camila Cabello ( کامیلا کبیو )
8 فیلم imdb wiki

کامیلا کبیو

کارلا کامیلا کبیو استرابائو ( اسپانیایی: [kamila kaβeʎo] انگلیسی : [Camila Cabello]؛ زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۷) یک خواننده و ترانه‌سرا کوبایی آمریکایی است. او به‌عنوان یکی از دختران گروه فیفت هارمونی که در سال ۲۰۱۲ در ایکس فاکتور ساخته‌شد، برجسته‌شد و یک قرارداد با اپیک رکوردز و سایکو موزیک بست. در حالی که او عضو گروه فیفت هارمونی بود شروع به کار انفرادی کرد و آهنگ‌هایی با هنرمندان دیگر منتشر کرد. از جمله ... ادامه ...

کارلا کامیلا کبیو استرابائو ( اسپانیایی: [kamila kaβeʎo] انگلیسی : [Camila Cabello]؛ زادهٔ ۳ مارس ۱۹۹۷) یک خواننده و ترانه‌سرا کوبایی آمریکایی است. او به‌عنوان یکی از دختران گروه فیفت هارمونی که در سال ۲۰۱۲ در ایکس فاکتور ساخته‌شد، برجسته‌شد و یک قرارداد با اپیک رکوردز و سایکو موزیک بست. در حالی که او عضو گروه فیفت هارمونی بود شروع به کار انفرادی کرد و آهنگ‌هایی با هنرمندان دیگر منتشر کرد. از جمله آهنگ ''من می‌دانم تابستان گذشته چه کردی'' با شان مندز، '' چیزهای بد'' با مشین گان کلی که رتبهٔ ۴ در بیلبورد ۱۰۰ آمریکا را کسب کرد.
پس از خروج از گروه در دسامبر ۲۰۱۶، کامیلا چندین همکاری دیگر، از جمله «هی ما» با پیت‌بول و جی بالوین برای موسیقی متن فیلم سرنوشت خشمگین منتشر کرد.
اولین آهنگ تکی او به نام «گریه کردن در کلوب» در ۱۹ مه ۲۰۱۷ منتشر شد و در رتبهٔ ۴۷ در ایالات متحده به اوج خود رسید.
پس از آن بر موسیقی تحت تأثیر لاتین متمرکز شد و اولین آلبوم استودیویی او، کامیلا در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و به رتبهٔ ۱ در صفحهٔ بیلبورد ۲۰۰ رسید؛ و با آهنگ اصلی «هاوانا» در نمودار چندین کشور، از جمله بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به رتبهٔ ۱ رسید.دومین تک‌آهنگ او «هرگز همان نباش» است. همچنین جزو ۱۰ آهنگ برتر در چندین کشور قرار گرفته‌است.
کامیلا با خوانندهٔ کانادایی شان مندز در رابطه است و سینگل ترکی به نام (سینوریتا) منتشر کرده‌اند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram