Scroll down

فیلم های بازیگر Bill Nighy بیل نای بازیگر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bill Nighy ( بیل نای (بازیگر) )
69 فیلم imdb wiki

بیل نای (بازیگر)

ویلیام فرانسیس نای (به انگلیسی: William Francis Nighy) که با نام بیل نای شناخته می‌شود، یک بازیگر سینما، تئاتر و کمدین انگلیسی است. او از اوایل سال ۱۹۸۰، کار خود را در سینما و تلویزیون شروع کرد اما از سال ۲۰۰۳ با بازی در فیلم در واقع عشق به شهرت رسید و از آن به بعد در فیلم‌هایی همچون دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده و دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان در نقش دیوی جونز و سری فیلم‌های دنیای مرد ... ادامه ...

ویلیام فرانسیس نای (به انگلیسی: William Francis Nighy) که با نام بیل نای شناخته می‌شود، یک بازیگر سینما، تئاتر و کمدین انگلیسی است. او از اوایل سال ۱۹۸۰، کار خود را در سینما و تلویزیون شروع کرد اما از سال ۲۰۰۳ با بازی در فیلم در واقع عشق به شهرت رسید و از آن به بعد در فیلم‌هایی همچون دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده و دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان در نقش دیوی جونز و سری فیلم‌های دنیای مردگان در نقش ویکتور ایفای نقش کرده‌است. او همچنین در فیلم انسان بودن و شبح اپرا هم بازی کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram