Scroll down

فیلم های بازیگر Chandler Riggs چندلر ریگز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Chandler Riggs ( چندلر ریگز )
8 فیلم imdb wiki

چندلر ریگز

چندلر ریگز (به انگلیسی: Chandler Riggs) (زادهٔ ۲۷ ژوئن ۱۹۹۹) بازیگر اهل آمریکا است که بیشتر به خاطر بازی در سریال مردگان متحرک در نقش کارل گریمز به شهرت رسید. او برای بازی در این سریال نامزد چند جایزه از جمله «بهترین بازیگر نوجوان نقش اول» را جایزه هنرمند جوان در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ شد..ریگز در سال 2009 در فیلم Get Low حضور پیدا کرد و در سال 2014 به هنزنمایی در فیلم Mercy پرداخت. او همچنین در فیلم ... ادامه ...

چندلر ریگز (به انگلیسی: Chandler Riggs) (زادهٔ ۲۷ ژوئن ۱۹۹۹) بازیگر اهل آمریکا است که بیشتر به خاطر بازی در سریال مردگان متحرک در نقش کارل گریمز به شهرت رسید. او برای بازی در این سریال نامزد چند جایزه از جمله «بهترین بازیگر نوجوان نقش اول» را جایزه هنرمند جوان در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ شد..ریگز در سال 2009 در فیلم Get Low حضور پیدا کرد و در سال 2014 به هنزنمایی در فیلم Mercy پرداخت. او همچنین در فیلم Keep Watching ساخت 2017 نیز حضور داشت. ریگز همچنین به انتشار موزیک الکترونیکی خود تحت عنوان "Eclipse" پرداخت. و در اوایل سال 2019 اقدام به بازی در فیلم (A Million Little Things) کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram