Scroll down

فیلم های بازیگر Ronda Rousey روندا رزی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ronda Rousey ( روندا رزی )
18 فیلم imdb wiki

روندا رزی

راندا روزی (انگلیسی: Ronda Rousey‎؛ زاده ۱ فوریهٔ ۱۹۸۷) یک ورزشکار اهل آمریکا است. وی در سن ۲۱ سالگی در المپیک تابستانی ۲۰۰۸ مدال برنز کسب کرد و به اولین زن آمریکایی تبدیل شد که در رشته جودو مدالی کسب کرده‌است. رزی در رشته هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت دارد و قهرمان کمپانی یواف سی می‌باشد. هم‌اکنون وی با کمپانی wwe که تحت مالکیت وینس مکمن است قرارداد بسته و هم‌اکنون از کشتی گیران این کمپانی است. از فی ... ادامه ...

راندا روزی (انگلیسی: Ronda Rousey‎؛ زاده ۱ فوریهٔ ۱۹۸۷) یک ورزشکار اهل آمریکا است. وی در سن ۲۱ سالگی در المپیک تابستانی ۲۰۰۸ مدال برنز کسب کرد و به اولین زن آمریکایی تبدیل شد که در رشته جودو مدالی کسب کرده‌است. رزی در رشته هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت دارد و قهرمان کمپانی یواف سی می‌باشد. هم‌اکنون وی با کمپانی wwe که تحت مالکیت وینس مکمن است قرارداد بسته و هم‌اکنون از کشتی گیران این کمپانی است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است نیز می‌توان به سریع و خشمگین ۷ و بی‌مصرف‌ها ۳ اشاره کرد.
وی همچنین صداپیشه سونیا بلید در مورتال کامبت۱۱بود که البته مورد استقبال عموم قرار نگرفت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram