Scroll down

فیلم های بازیگر Natasia Demetriou ناتاشا دمتریو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Natasia Demetriou ( ناتاشا دمتریو )
6 فیلم imdb wiki

ناتاشا دمتریو

ناتاشا شارلوت دمتریو (به انگلیسی: Natasia Charlotte Demetriou) کمدین، بازیگر و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است. او بیشتر برای بازی در نقش ناجا در مجموعه تلویزیونی کمدی ترسناک آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم (۲۰۱۹–اکنون) از شبکه اف‌ایکس و همچنین در نقش سوفی در مجموعه تلویزیونی سیتکام استات خانه اجاره می‌دهد از کانال ۴ شناخته می‌شود.او در سال ۲۰۲۲، در برنامه اسکچ (شوی کمدی) بی‌بی‌سی به نام ناتاشا و الی به‌ع ... ادامه ...

ناتاشا شارلوت دمتریو (به انگلیسی: Natasia Charlotte Demetriou) کمدین، بازیگر و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است. او بیشتر برای بازی در نقش ناجا در مجموعه تلویزیونی کمدی ترسناک آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم (۲۰۱۹–اکنون) از شبکه اف‌ایکس و همچنین در نقش سوفی در مجموعه تلویزیونی سیتکام استات خانه اجاره می‌دهد از کانال ۴ شناخته می‌شود.او در سال ۲۰۲۲، در برنامه اسکچ (شوی کمدی) بی‌بی‌سی به نام ناتاشا و الی به‌عنوان بازیگر و نویسنده در کنار همبازی کمدین خود الی وایت ظاهر شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram