Scroll down

فیلم های بازیگر Bill Skarsgård بیل اسکارشگورد

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bill Skarsgård ( بیل اسکارشگورد )
21 فیلم imdb wiki

بیل اسکارشگورد

بیل اسکارشگورد (به سوئدی: Bill Skarsgård) (زاده ۹ اوت ۱۹۹۰) بازیگر و مدل سوئدی است. وی از سال ۲۰۰۰ تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌های او می‌توان به آنا کارنینا؛ مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان و بلوند اتمی اشاره کرد. اسکارشگورد در سال ۲۰۱۷ در فیلم ترسناک آن که بر اساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده‌است؛ ظاهر شد. او در این فیلم؛ نقش دلقک ترسناکی به نام پنی وایز را ایفا کرد که با واکنش‌های مثبت منتقدان و ... ادامه ...

بیل اسکارشگورد (به سوئدی: Bill Skarsgård) (زاده ۹ اوت ۱۹۹۰) بازیگر و مدل سوئدی است. وی از سال ۲۰۰۰ تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌های او می‌توان به آنا کارنینا؛ مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان و بلوند اتمی اشاره کرد. اسکارشگورد در سال ۲۰۱۷ در فیلم ترسناک آن که بر اساس رمانی از استفن کینگ ساخته شده‌است؛ ظاهر شد. او در این فیلم؛ نقش دلقک ترسناکی به نام پنی وایز را ایفا کرد که با واکنش‌های مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. از دیگر آثار وی می‌توان به ددپول ۲ و ملت ترور اشاره کرد. همچنین در سریال‌هایی مانند کسل راک به عنوان هنری دیوِر و در هملاک گروو(رومن گادفری و ...)ایفای نقش کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram