Scroll down

فیلم های بازیگر Justin Timberlake جاستین تیمبرلیک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Justin Timberlake ( جاستین تیمبرلیک )
36 فیلم imdb wiki

جاستین تیمبرلیک

جاستین رندال تیمبرلیک (به انگلیسی: Justin Randall Timberlake) (زاده ۳۱ ژانویه ۱۹۸۱ میلادی) خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر آمریکایی است. تیمبرلیک با شرکت در مسابقه بدنبال ستاره خیلی سریع به شهرت رسید. سپس به شبکه تلویزیونی دیزنی رفت و در برنامه کلاب میکی ماوس حاضر شد، در این برنامه بود که با جی‌سی چیسز آشنا گردید. در سال ۲۰۰۲، اولین آلبوم تک صدایی خود را با نام توجیه (به انگلیسی: Justified) روان ... ادامه ...

جاستین رندال تیمبرلیک (به انگلیسی: Justin Randall Timberlake) (زاده ۳۱ ژانویه ۱۹۸۱ میلادی) خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر آمریکایی است. تیمبرلیک با شرکت در مسابقه بدنبال ستاره خیلی سریع به شهرت رسید. سپس به شبکه تلویزیونی دیزنی رفت و در برنامه کلاب میکی ماوس حاضر شد، در این برنامه بود که با جی‌سی چیسز آشنا گردید. در سال ۲۰۰۲، اولین آلبوم تک صدایی خود را با نام توجیه (به انگلیسی: Justified) روانه بازار کرد که ۷ میلیون نسخه در جهان فروش داشت. این آلبوم به لحاظ تجاری به واسطه ترانه‌هایی چون Cry Me a River «و»Rock Your Body" به موفقیت دست یافت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram