Scroll down

فیلم های بازیگر Alexandria Ocasio-Cortez الکسندریا اوکاسیو کورتز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Alexandria Ocasio-Cortez ( الکسندریا اوکاسیو کورتز )
8 فیلم imdb wiki

الکسندریا اوکاسیو کورتز

الکسَندریا اُکاسیو-کورتز (انگلیسی: Alexandria Ocasio-Cortez‏؛ ؛ اسپانیایی: [oˈkasjo koɾˈtes]؛ زادهٔ ۱۳ اکتبر ۱۹۸۹) فعال سیاسی، آموزگار، سازمان‌دهندهٔ جامعه و سیاستمدار دموکراتیک آمریکایی است که از ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا از حوزه ۱۴ام نیویورک خدمت می‌کند. در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸، اُکاسیو-کورتز با شکست یکی از اعضای با سابقهٔ کمیتهٔ مجلس دموکرات‌ها، جوی کراولی در حوز ... ادامه ...

الکسَندریا اُکاسیو-کورتز (انگلیسی: Alexandria Ocasio-Cortez‏؛ ؛ اسپانیایی: [oˈkasjo koɾˈtes]؛ زادهٔ ۱۳ اکتبر ۱۹۸۹) فعال سیاسی، آموزگار، سازمان‌دهندهٔ جامعه و سیاستمدار دموکراتیک آمریکایی است که از ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا از حوزه ۱۴ام نیویورک خدمت می‌کند. در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸، اُکاسیو-کورتز با شکست یکی از اعضای با سابقهٔ کمیتهٔ مجلس دموکرات‌ها، جوی کراولی در حوزه انتخابی چهاردهم نیویورک، برندهٔ انتخابات حزب دموکرات در این منطقه شد. پیروزی که از آن به عنوان بزرگ‌ترین شکست غیرمنتظره در انتخابات میان‌دوره‌ای سال ۲۰۱۸ یاد می‌گردد اُکاسیو-کورتز یکی از اعضای سوسیالیست‌های دموکراتیک آمریکا است و توسط نهادهای سیاسی ترقی‌خواه و افراد متعددی مورد تأیید و حمایت قرار گرفته‌است.
او جوان‌ترین نماینده زن کنگره در تاریخ آمریکاست.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram