Scroll down

فیلم های بازیگر José Aldo ژوزه آلدو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر José Aldo ( ژوزه آلدو )
3 فیلم imdb wiki

ژوزه آلدو

جوزه آلدو دا سیلوا اُلیویرا جونیور (به پرتغالی:José Aldo) (متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۶ در برزیل) رزمی‌کار ترکیبی برزیلی است. او در دستهٔ سبک‌ وزن و کم‌ وزن یواف‌سی فعالیت می‌کند. آلدو توسط شرداگ در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مبارز تاریخ دستهٔ کم‌وزن نام برده شد. او که از بهترین مبارزان ترکیبی یو‌اف‌سی است، هشت دفاع موفقیت‌آمیز از کمربند خود را در کارنامه اش به ثبت رسانده و دو بار کمربند قهرمانی یواف‌سی را ... ادامه ...

جوزه آلدو دا سیلوا اُلیویرا جونیور (به پرتغالی:José Aldo) (متولد ۹ سپتامبر ۱۹۸۶ در برزیل) رزمی‌کار ترکیبی برزیلی است. او در دستهٔ سبک‌ وزن و کم‌ وزن یواف‌سی فعالیت می‌کند. آلدو توسط شرداگ در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مبارز تاریخ دستهٔ کم‌وزن نام برده شد. او که از بهترین مبارزان ترکیبی یو‌اف‌سی است، هشت دفاع موفقیت‌آمیز از کمربند خود را در کارنامه اش به ثبت رسانده و دو بار کمربند قهرمانی یواف‌سی را از دست داده که بار اول کمربند را به کانر مک‌گرگور و بار دوم به مکس هالوی واگذار کرد. جوزه در گرسنگی و فقر شدید بزرگ شده‌است و فیلم Mais Forte que o Mundo دربارهٔ زندگی جوزه الدو ساخته شده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram