Scroll down

فیلم های بازیگر Cara Delevingne کارا دلوین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Cara Delevingne ( کارا دلوین )
20 فیلم imdb wiki

کارا دلوین

کارا جاسلین دلوین (به انگلیسی: Cara Jocelyn Delevingne) (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲) یک مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد. او در موزیک ویدئو کینه نیز بازی و اجرا کرده‌است. همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت و کندال جنر است و به گفته وی به او راه رفتن به سبک مدل‌ها را آموخته است. همچنین در یک مهمانی وقتی که تیلور به زمین می‌افتد او نیز خود ... ادامه ...

کارا جاسلین دلوین (به انگلیسی: Cara Jocelyn Delevingne) (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲) یک مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد. او در موزیک ویدئو کینه نیز بازی و اجرا کرده‌است. همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت و کندال جنر است و به گفته وی به او راه رفتن به سبک مدل‌ها را آموخته است. همچنین در یک مهمانی وقتی که تیلور به زمین می‌افتد او نیز خود را به زمین می‌زند تا تیلور خجالت نکشد.
او در فیلم‌های همچون آنا کارنینا، شهرهای کاغذی، جوخه انتحار و والرین و شهر هزار سیاره به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین در کنار لی‌لی-رز دپ مدل برند شنل هست.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram