Scroll down

فیلم های بازیگر Ruthie Ann Miles روتی آن مایلز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ruthie Ann Miles ( روتی آن مایلز )
4 فیلم imdb wiki

روتی آن مایلز

روتی آن مایلز (زاده ۲۱ آوریل ۱۹۸۳) یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در تئاتر موزیکال و تلویزیون شناخته می‌شود. مایلز در آریزونا متولد شد و توسط مادر کره‌ای خود، استر ونگ، معلم موسیقی، ابتدا در کره و از کلاس دوم در هونولولو، هاوایی بزرگ شد. مایلز گفته‌است: «من مجبور بودم خیلی سریع و خیلی سخت کار کنم تا لهجه ام را بشکنم. او در دبیرستان Kaimuki شرکت کرد و در سال ۲۰۰۱ فارغ‌التحصیل شد، ... ادامه ...

روتی آن مایلز (زاده ۲۱ آوریل ۱۹۸۳) یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در تئاتر موزیکال و تلویزیون شناخته می‌شود. مایلز در آریزونا متولد شد و توسط مادر کره‌ای خود، استر ونگ، معلم موسیقی، ابتدا در کره و از کلاس دوم در هونولولو، هاوایی بزرگ شد. مایلز گفته‌است: «من مجبور بودم خیلی سریع و خیلی سخت کار کنم تا لهجه ام را بشکنم. او در دبیرستان Kaimuki شرکت کرد و در سال ۲۰۰۱ فارغ‌التحصیل شد، و سپس دانشگاه اورگان جنوبی قبل از اخذ مدرک لیسانس خود در دانشگاه آتلانتیک پالم بیچ در سال ۲۰۰۵ تحصیل کرد. او مدرک کارشناسی ارشد موسیقی در اجرای آواز را با تاکید بر تئاتر موسیقی در مدرسه فرهنگ، آموزش و توسعه انسانی دانشگاه استاینهارت دریافت کرد.او به مدت دو سال از سال ۲۰۱۱ شب کریسمس و شخصیت‌های دیگر را در خیابان کیو خارج از برادوی بازی کرد. برای نقش اصلی اش در نقش ایملدا مارکوس در اینجا عشق است، در سال ۲۰۱۳ خارج از برادوی در تئاتر عمومی، او برنده جایزه جهانی تئاتر و جایزه لوسیل لورتل شد. مایلز در تورهای ملی سوئینی تاد (در نقش آدولفو پیرلی) و آنی ظاهر شده‌است. او نقش‌های متعددی در تئاتر منطقه ای ایفا کرده و در فیلم من مایکل هستم به عنوان پزشک ظاهر شده‌است. از سال ۲۰۱۹، مایلز نقش برجسته شری کانسکی را در مجموعه تلویزیونی All Rise بازی کرده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram