Scroll down

فیلم های بازیگر Chloë Grace Moretz کلویی گریس مورتس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Chloë Grace Moretz ( کلویی گریس مورتس )
46 فیلم imdb wiki

کلویی گریس مورتس

کلویی گریس مورتس ( متولد ۱۰ فوریه ۱۹۹۷) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. او کارهای بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ و در سن ۶ سالگی آغاز کرد و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای اجرای بهترین نقش کودک برای بازی در فیلم «آمیتی‌ویل هارور» شد. مشهورترین فیلم‌های او تاکنون ۵۰۰ روز سامر، دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه، کیک-اس، بگذار وارد شوم، هوگو، سایه‌های سیاه، کری، اگر زنده بمانم و ایکوالایزر و آموزش ... ادامه ...

کلویی گریس مورتس ( متولد ۱۰ فوریه ۱۹۹۷) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. او کارهای بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ و در سن ۶ سالگی آغاز کرد و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای اجرای بهترین نقش کودک برای بازی در فیلم «آمیتی‌ویل هارور» شد. مشهورترین فیلم‌های او تاکنون ۵۰۰ روز سامر، دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه، کیک-اس، بگذار وارد شوم، هوگو، سایه‌های سیاه، کری، اگر زنده بمانم و ایکوالایزر و آموزش اشتباه کامرون پست می‌باشند. کارهای وی به عنوان مدل برای مجله‌های ووگ، ماری کلر و ال انجام شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram