Scroll down

فیلم های بازیگر Britney Spears بریتنی اسپیرز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Britney Spears ( بریتنی اسپیرز )
21 فیلم imdb wiki

بریتنی اسپیرز

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears؛ زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۸۱) خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده و هنرپیشه آمریکایی است. او به‌خاطر تأثیراتش بر سبک موسیقی پاپ و احیای تین پاپ در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ (میلادی) یک پاپ آیکون شناخته شده و از او با عنوان افتخاری «پرنسس پاپ» یاد می‌شود.
اسپیرز قراردادی با شرکت جایو رکوردز امضا کرد و آلبوم‌های عزیزم یک بار دیگر (۱۹۹۹) و اوه!... باز هم دسته‌گ ... ادامه ...

بریتنی جین اسپیرز (به انگلیسی: Britney Jean Spears؛ زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۸۱) خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده و هنرپیشه آمریکایی است. او به‌خاطر تأثیراتش بر سبک موسیقی پاپ و احیای تین پاپ در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ (میلادی) یک پاپ آیکون شناخته شده و از او با عنوان افتخاری «پرنسس پاپ» یاد می‌شود.
اسپیرز قراردادی با شرکت جایو رکوردز امضا کرد و آلبوم‌های عزیزم یک بار دیگر (۱۹۹۹) و اوه!... باز هم دسته‌گل به آب دادم (۲۰۰۰) را منتشر کرد. انتشار این دو آلبوم برای او موفقیت‌های جهانی به همراه داشت و اسپیرز به پرفروش‌ترین هنرمند نوجوان در همه دوران‌ها شناخته شد. وی تم‌های بالغ و تحریک آمیز را برای آلبوم‌های بعدی خود، بریتنی (۲۰۰۱) و داخل محدوده (۲۰۰۳) انتخاب کرد و در فیلم چهارراه (۲۰۰۲) بازی کرد. پس از موفقیت و شهرت او، زندگی شخصی و مشکلات بریتنی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند. در سال ۲۰۰۷ آلبوم پنجم او به نام خاموشی، که بهترین کار اسپیرز شناخته می‌شود منتشر شد که با استقبال نسبتاً کمی مواجه شد. در سال ۲۰۰۸ به‌دلیل بیماری افسردگی-شیدایی در بیمارستان بستری شد و پس از وقفه‌ای کوتاه در حرفهٔ خود، ششمین آلبوم استودیویی‌اش را منتشر کرد که توانست به بالاترین فروش در جهان دست یابد. در اواخر سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ آلبوم‌های سیرک و زن افسونگر باعث شد که به بالاترین سطح رکورد بازگردد. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز گزارش داد که اسپیرز ثروتمندترین زن سال است و توانسته ۵۸ میلیون دلار در سال به دست آورد. در طی ارتقاء هشتمین و نهمین آلبوم استودیوی خود، بریتنی جین (۲۰۱۳) و گلوری (۲۰۱۶)، اسپیرز چهار سال کنسرت اقامتی خود، بریتنی: تکه‌ای از من را در هتل و کازینوی پلانت هالیوود در لاس وگاس برگزار کرد که توانست به بزرگترین کنسرت اقامت در همهٔ زمان‌ها تبدیل شود. در سال ۲۰۱۹ اسپیرز کنسرت اقامت خود، بریتنی: سلطه را لغو کرد و بعدها بر خلاف خواست خود به یک مرکز بهداشت روانی بستری شد و منجر به تحقیق در دادگاه به دلیل سوء استفاده تیمش از وی شد.اسپیرز توانسته شش آلبوم را در جدول بیلبورد ۲۰۰ به ثبت برساند و یکی از برترین خوانندگان زن در جدول فروش است. هم‌چنین پنج تک‌آهنگ شماره یک در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد آمریکا به ثبت رسانده: «عزیزم یک بار دیگر…»، «زن باره»، «۳»، «علیه من به‌کار می‌بری» و «اس و ام» و تک‌آهنگ‌های «اوه!... باز هم دسته‌گل به آب دادم» و «سمی» موفق‌ترین تک‌آهنگ‌ها در اکثر کشورها بوده‌است. تک‌آهنگ «۳» در سال ۲۰۰۹ و «علیه من به کار می‌بری» در سال ۲۰۱۱ باعث شد اسپیرز به دومین هنرمند پس از ماریا کری تبدیل شود که توانسته تک‌آهنگ‌هایش را در مدت کوتاهی به شماره یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد به ثبت برساند. اسپیرز جوایز بسیاری کسب کرده، از جمله جایزه گرمی؛ هفت رکورد جهانی گینس؛ شش جایزه نماهنگ ام‌تی‌وی، از جمله جایزه پیشگام ویدئو مایکل جکسون؛ هفت جایزه موسیقی بیلبورد، از جمله جایزه هنرمند هزاره؛ جایزه آکادمی رادیو دیزنی؛ و یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود.بیلبورد اسپیرز را به عنوان هشتمین هنرمند بزرگ دهه ۲۰۰۰ معرفی کرده است. او یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان در تاریخ موسیقی است و به‌عنوان پاپ آیکون شناخته می‌شود. همچنین بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در سراسر جهان به‌فروش رفته که شامل ۷۰ میلیون فروش در ایالات متحده آمریکا است. او در ایالات متحده، چهارمین خواننده پرفروش زن در نیلسن سانداسکن، و همچنین پرفروش‌ترین هنرمند زن در دهه ۲۰۰۰ است. اسپیرز در سال ۲۰۰۴ عطرهای خود را با همراهی شرکت الیزابت اردن به بازار عرضه کرد. فروش عطرها تا سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار آمریکا رسید. همچنین اسپیرز از هنگام آغاز اینترنت تا ۱۲ سال، رکورد بیشترین فرد جستجو شده را در بین هنرمندان در جهان داشته‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram