Scroll down

فیلم های بازیگر Erika Christensen اریکا کریستنسن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Erika Christensen ( اریکا کریستنسن )
21 فیلم imdb wiki

اریکا کریستنسن

اریکا کریستنسن (به انگلیسی: Erika Christensen) بازیگر، سینما، تلویزیون زاده ۱۹۸۲ میلادی در شهر سیاتل، واشینگتن، آمریکا به دنیا آمد. وی فعالیت خود را در سینما با فیلم قاچاق (فیلم ۲۰۰۰) در کنار مایکل داگلاس شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ در فیلم نقشه پرواز ایفای نقش داشت. اریکا کریستنسن در تلویزیون در سریالهای فریژر و به من دروغ بگو و همچنین در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه هم حضور داشت .او در فیلم ... ادامه ...

اریکا کریستنسن (به انگلیسی: Erika Christensen) بازیگر، سینما، تلویزیون زاده ۱۹۸۲ میلادی در شهر سیاتل، واشینگتن، آمریکا به دنیا آمد. وی فعالیت خود را در سینما با فیلم قاچاق (فیلم ۲۰۰۰) در کنار مایکل داگلاس شروع کرد و در سال ۲۰۰۵ در فیلم نقشه پرواز ایفای نقش داشت. اریکا کریستنسن در تلویزیون در سریالهای فریژر و به من دروغ بگو و همچنین در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه هم حضور داشت .او در فیلم بالاترین نمره و در معرض خشم هم بازی کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram