Scroll down

فیلم های بازیگر Katherine Langford کاترین لانگفورد

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Katherine Langford ( کاترین لانگفورد )
5 فیلم imdb wiki

کاترین لانگفورد

کاترین لانگفورد (به انگلیسی: Katherine Langford) هنرپیشه استرالیایی است.کاترین بیشتر برای بازی در نقش هانا بیکر در ۱۳ دلیل برای اینکه که بر اساس رمانی منتشر شده در سال ۲۰۰۷ به همین نام ساخته شده‌است شناخته می‌شود. کاترین برای بازی در نقش هانا بیکر در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام در سال ۲۰۱۸ شد. و این افتخار را در بیست و دومین دو ... ادامه ...

کاترین لانگفورد (به انگلیسی: Katherine Langford) هنرپیشه استرالیایی است.کاترین بیشتر برای بازی در نقش هانا بیکر در ۱۳ دلیل برای اینکه که بر اساس رمانی منتشر شده در سال ۲۰۰۷ به همین نام ساخته شده‌است شناخته می‌شود. کاترین برای بازی در نقش هانا بیکر در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام در سال ۲۰۱۸ شد. و این افتخار را در بیست و دومین دوره جایزه ستلایت نیز تکرار کرد. از دیگر آثار او، می‌توان به سریال نفرین شده، چاقوکشی، با عشق، سایمون و انتقام‌جویان: آخر بازی (سکانس‌های حذف شده) اشاره کرد.وی خواهر بزرگ جوزفین لانگفورد است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram