Scroll down

فیلم های بازیگر Al Franken ال فرنکن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Al Franken ( ال فرنکن )
10 فیلم imdb wiki

ال فرنکن

اَلِن استوارت فرَنکِن (به انگلیسی: Al Franken) (زادهٔ ۲۱ مه ۱۹۵۱) نویسنده، کمدین، و سیاستمدار آمریکایی است که از سال ۲۰۰۹ به عنوان سناتور ایالات متحده از مینه‌سوتا فعالیت می‌کند. او در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ با کار در شوی کمدی تلویزیونی پخش زنده شنبه شب به عنوان بازیگر و نویسنده به شهرت رسید. پس از دهه‌ها فعالیت به عنوان بازیگر و نویسنده کمدی او به یک فعال سیاسی برجسته لیبرال تبدیل شد. فرنکن نخستین ب ... ادامه ...

اَلِن استوارت فرَنکِن (به انگلیسی: Al Franken) (زادهٔ ۲۱ مه ۱۹۵۱) نویسنده، کمدین، و سیاستمدار آمریکایی است که از سال ۲۰۰۹ به عنوان سناتور ایالات متحده از مینه‌سوتا فعالیت می‌کند. او در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ با کار در شوی کمدی تلویزیونی پخش زنده شنبه شب به عنوان بازیگر و نویسنده به شهرت رسید. پس از دهه‌ها فعالیت به عنوان بازیگر و نویسنده کمدی او به یک فعال سیاسی برجسته لیبرال تبدیل شد. فرنکن نخستین بار در سال ۲۰۰۸ با اختلافی بسیار کم نسبت به سناتور وقت جمهوری‌خواه نرم کولمن به مجلس سنای ایالات متحده آمریکا انتخاب شد و در سال ۲۰۱۴ به آسانی مجدداً برای یک دوره دیگر انتخاب شد. فرنکن در یک سخنرانی در سنا در ۷ دسامبر ۲۰۱۷ استعفای خود را اعلام کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram