Scroll down

فیلم های بازیگر Saori Hayami سائوری هایامی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Saori Hayami ( سائوری هایامی )
27 فیلم imdb wiki

سائوری هایامی

سائوری هایامی (به ژاپنی: 早見 沙織, Hayami Saori) (زادهٔ ۲۹ مه ۱۹۹۱) یک صداپیشه و خواننده ژاپنی است. او به عنوان خواننده با رسانه خانگی وارنر ژاپن قرارداد امضاء کرده است. هایامی بیشتر برای صداپیشگی شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی انیمه، بازی‌های ویدئویی و دیگر رسانه‌های مرتبط با انیمه در ژاپن شناخته شده‌است. از نقش‌های برجسته صداپیشگی او می‌توان به هیماواری اوزوماکی در بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی، شینوآ هی ... ادامه ...

سائوری هایامی (به ژاپنی: 早見 沙織, Hayami Saori) (زادهٔ ۲۹ مه ۱۹۹۱) یک صداپیشه و خواننده ژاپنی است. او به عنوان خواننده با رسانه خانگی وارنر ژاپن قرارداد امضاء کرده است. هایامی بیشتر برای صداپیشگی شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی انیمه، بازی‌های ویدئویی و دیگر رسانه‌های مرتبط با انیمه در ژاپن شناخته شده‌است. از نقش‌های برجسته صداپیشگی او می‌توان به هیماواری اوزوماکی در بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی، شینوآ هیراگی در اوواری نو سراف، شوکو نیشیمیا در صدای خاموش، چیریکو سورامی در آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم، ویکتوریا سربریاکوف در حماسه تانیای شیطانی، و شینوبو کوچئو در دیو کش: کیمتسو نو یائیبا اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram