Scroll down

فیلم های بازیگر Jimmy Breslin جیمی برسلین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jimmy Breslin ( جیمی برسلین )
5 فیلم imdb wiki

جیمی برسلین

جیمی برسلین (انگلیسی: Jimmy Breslin‎; ۱۷ اکتبر ۱۹۲۸ – ۱۹ مارس ۲۰۱۷(2017-03-19)) روزنامه‌نگار، ستون‌نویس، رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی تا زمان درگذشتش ستون‌نویس یکشنبه روزنامه نیویورک دیلی‌نیوز بود. جیمی رمان‌های زیادی نوشت و ستون‌های او به‌طور منظم در اغلب روزنامه‌های مختلف شهر نیویورک منتشر می‌شد. وی تا زمان بازنشستگی‌اش به عنوان یک ستون‌نویس ... ادامه ...

جیمی برسلین (انگلیسی: Jimmy Breslin‎; ۱۷ اکتبر ۱۹۲۸ – ۱۹ مارس ۲۰۱۷(2017-03-19)) روزنامه‌نگار، ستون‌نویس، رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی تا زمان درگذشتش ستون‌نویس یکشنبه روزنامه نیویورک دیلی‌نیوز بود. جیمی رمان‌های زیادی نوشت و ستون‌های او به‌طور منظم در اغلب روزنامه‌های مختلف شهر نیویورک منتشر می‌شد. وی تا زمان بازنشستگی‌اش به عنوان یک ستون‌نویس منظم در روزنامه نیوزدی لانگ آیلند کار می‌کرد و تا ۲ نوامبر ۲۰۰۴ در این روزنامه خدمت کرد، هرچند همچنان مقالات خود را گاه به گاه برای چاپ در این روزنامه ارسال می‌کرد. وی به دلیل ستون‌های روزنامه‌اش که دیدگاه دلسوزانه‌ای از مردم طبقه کارگر شهر نیویورک ارائه می‌داد (در نیویورک کاملاً شناخته شده بود) و به خاطر تفاسیرش در ۱۹۸۶ و ستون‌هایی که به‌طور مداوم از شهروندان عادی حمایت می‌کرد، موفق به دریافت جایزه پولیتزر شد.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به تابستان سام اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram