Scroll down

فیلم های بازیگر Jay-Z جی-زی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jay-Z ( جی-زی )
22 فیلم imdb wiki

جی-زی

شان کوری کارتر (به انگلیسی: Shawn Corey Carter؛ زادهٔ ۴ دسامبر ۱۹۶۹) مشهور به جی-زی (به انگلیسی: Jay-Z) رپر، تهیه‌کننده موسیقی و تاجر آمریکایی است. او یکی از پرفروش‌ترین موسیقیدانان طول تاریخ است، که بیش از ۱۰۰ میلیون ضبط از او به فروش رفته‌است و ۲۱ جایزه گرمی برای موسیقی‌اش دریافت کرده‌است. جی-زی یکی از بهترین رپرهای تاریخ موسیقی هیپ هاپ به شمار می‌رود که در همین رابطه ام تی‌وی در سال ۲۰۰۶ او را ... ادامه ...

شان کوری کارتر (به انگلیسی: Shawn Corey Carter؛ زادهٔ ۴ دسامبر ۱۹۶۹) مشهور به جی-زی (به انگلیسی: Jay-Z) رپر، تهیه‌کننده موسیقی و تاجر آمریکایی است. او یکی از پرفروش‌ترین موسیقیدانان طول تاریخ است، که بیش از ۱۰۰ میلیون ضبط از او به فروش رفته‌است و ۲۱ جایزه گرمی برای موسیقی‌اش دریافت کرده‌است. جی-زی یکی از بهترین رپرهای تاریخ موسیقی هیپ هاپ به شمار می‌رود که در همین رابطه ام تی‌وی در سال ۲۰۰۶ او را در رتبهٔ ۴ «برترین رپر طول تاریخ» قرار داده‌است. در سال ۲۰۱۷، مجله فوربز ثروت او را ۸۱۰ میلیون دلار تخمین زد، که او را تبدیل به دومین هنرمند ثروتمند در هیپ هاپ تبدیل کرده‌است. سه آلبوم از او در فهرست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام اعصار رولینگ استون قرار گرفته‌است.به‌عنوان یک تاجر و سرمایه‌گذار، جی-زی یکی از مالکان باشگاه ورزشی ۴۰/۴۰ نیویورک و همچنین سازندهٔ کمپانی لباس روکاورز است. او رئیس سابق دف جم رکوردینگز و مؤسس مشترک کمپانی موسیقی «راک-ا-فلا» و مؤسس کمپانی «راک نیشن» می‌باشد. به‌عنوان یک هنرمند، او رکورد بیشترین تعداد آلبوم‌های شماره ۱ در بیلبورد ۲۰۰ را با ۱۳ آلبوم در اختیار دارد. او همچنین دارای چهار شماره ۱ در بیلبورد هات ۱۰۰ است، که یکی از آن‌ها به‌عنوان هنرمند اصلی و سه آهنگ دیگر همراه با ماریا کری، بیانسه و آلیشا کیز می‌باشد.
همراه با موفقیت مالی و موسیقی عالی‌اش، جی-زی به خاطر کارهای نزاع‌گونه همراه با دیگر رپرها همانند جنگ موسیقی جی-زی و ناس شناخته می‌شود. جی-زی در ۱۱ دسامبر ۲۰۰۹ به عنوان ۱۰مین موفق‌ترین هنرمند دهه ۲۰۰۰ از طرف مجله بیلبورد انتخاب شد. همچنین ۵مین خواننده مرد تک برتر و ۴مین رپر برتر بعد از امینم، نلی و فیفتی سنت. همچنین وی در جایگاه ۸۸م عالی‌ترین هنرمندان تاریخ که توسط رولینگ استون تنظیم شده بود قرار گرفت.
جی زی در آوریل ۲۰۰۸ همراه با خواننده آر اند بی، بیانسه ازدواج کرد. آن‌ها یک دختر با نام بلو آیوی کارتر دارند که در ۷ ژانویه ۲۰۱۲ به دنیا آمد و در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ نیز صاحب دو فرزند دوقلو به نام‌های سر کارتر (به انگلیسی: Sir Carter) و رومی (به انگلیسی: Rumi) شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram