Scroll down

فیلم های بازیگر Kristen Stewart کریستن استوارت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kristen Stewart ( کریستن استوارت )
48 فیلم imdb wiki

کریستن استوارت

کریستن جیمز استوارت (به انگلیسی: Kristen Jaymes Stewart) (زاده ۹ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم گرا است. استوارت شروع به چالش کشیدن حرفهٔ بازیگری در سال ۱۹۹۹ با نقش‌های ناشناس و شخصیت‌های فرعی در چندین فیلم نمود و این موضوع مربوط به قبل از به دست آوردن شهرت در سال ۲۰۰۲ به خاطر بازی در نقشِ دختر جودی فاستر در تریلر اتاقِ وحشت بود که برای او نامزدیِ دریافت جا ... ادامه ...

کریستن جیمز استوارت (به انگلیسی: Kristen Jaymes Stewart) (زاده ۹ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم گرا است. استوارت شروع به چالش کشیدن حرفهٔ بازیگری در سال ۱۹۹۹ با نقش‌های ناشناس و شخصیت‌های فرعی در چندین فیلم نمود و این موضوع مربوط به قبل از به دست آوردن شهرت در سال ۲۰۰۲ به خاطر بازی در نقشِ دختر جودی فاستر در تریلر اتاقِ وحشت بود که برای او نامزدیِ دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقشِ مُکمل زنِ پیشرو در یک فیلم سینمایی را به ارمغان آورد. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون اتاق پناهگاه، زاتورا، به خانواده ریلی خوش آمدید، در سرزمین زنان، طبیعت وحشی معروف است، استوارت در سال ۲۰۰۸ و به خاطر بازی در نقشِ اصلی، بلا سوان در سری گرگ و میش به شکلِ رسمی و بین‌المللی شناخته شد، ۵ قسمتِ این فیلم حماسی (۲۰۰۸–۲۰۱۲) در سراسر جهان و در مجموع، بیش از ۳/۳ بیلیون دلار فروش داشت.کریستن استوارت در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از داوران جشنواره کن درآمد. او جوان‌ترین داور در تمام سال‌های جشنواره کن است.
خارج از سری گرگ و میش، در طیف گسترده‌ای از فیلم‌های مختلف حضور یافت که از میان آن‌ها می‌توان به سرزمین ماجراجویی (۲۰۰۹)، فراری‌ها (۲۰۱۰)، سفیدبرفی و شکارچی (۲۰۱۲)، در جاده (۲۰۱۲)، کمپ ایکس ری (۲۰۱۴)، هنوز آلیس (۲۰۱۴)، برابرها (۲۰۱۵) و برخی زنان۲۰۱۶ اشاره داشت. وی در عین حال، به خاطر بازی در فیلم ابرهای سیلس ماریا برندهٔ جایزه سزار شد. این جایزه در فرانسه با اسکار برابری می‌کند. او اولین زنِ آمریکایی است که برندهٔ این جایزه شده‌است. در سال ۲۰۱۶ میلادی، استوارت بازی در فیلم خریدار شخصی را آغاز کرد که فیلمنامهٔ این اثر سینمایی به صورت اختصاصی برای او توسط الیویه آسایاس نوشته شده بود. استوارت پیش از این در چند فیلم با او همکاری داشت. سایت جشنواره ترایبکا کریستن را جزو ۱۰ نفر برتر نقش آفرینی ۲۰۱۷ انتخاب کرد.
به عنوانِ بازیگر زن، پُر درآمدترین هنرپیشه در ونتی فر و در فهرست بالاترین دستمزدبگیران هالیوود در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت، با درآمد برآورد شدهٔ ۲۸/۵ میلیون دلار، در سال ۲۰۱۱، از طرف مجلهٔ فوربز به عنوان بهترین بازیگر هالیوودی به خاطر ایفای نقش‌های پُردرآمد شناخته شد، فوربز همچنین نام او را در بالاترین پرداختی به بازیگران زن در سال ۲۰۱۲ قرار داد. با مجموعِ درآمد ۳۴/۵ میلیون دلار. استوارت به عنوان چهرهٔ برگزیدهٔ بِرَند مشهور شنل و مارک‌های معروف مُد از جمله بلن‌سیاگا ‏(en)‏ در حال حاضر فعالیت می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram