Scroll down

فیلم های بازیگر Zedd زد موسیقی‌دان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Zedd ( زد (موسیقی‌دان) )
2 فیلم imdb wiki

زد (موسیقی‌دان)

آنتون زاسلاوسکی (انگلیسی: Anton Zaslavski، روسی: Антон Заславский؛ زادهٔ ۲ سپتامبر ۱۹۸۹) که بیشتر با نام زد () شناخته می‌شود، موسیقی‌دان روسی-آلمانی است و نام صحنهٔ او برگرفته از حرف اول نام خانوادگی‌اش می‌باشد. زد در وهلهٔ اول تولید کنندهٔ موسیقی الکترو هاوس است و فعالیت‌های خود را از کایزرسلاوترن، آلمان آغاز کرده‌است.در سال ۲۰۱۲، زد قطعهٔ «وضوح» را به‌همراه فاکسز منتشر کرد که او را در مسیر موفقی ... ادامه ...

آنتون زاسلاوسکی (انگلیسی: Anton Zaslavski، روسی: Антон Заславский؛ زادهٔ ۲ سپتامبر ۱۹۸۹) که بیشتر با نام زد () شناخته می‌شود، موسیقی‌دان روسی-آلمانی است و نام صحنهٔ او برگرفته از حرف اول نام خانوادگی‌اش می‌باشد. زد در وهلهٔ اول تولید کنندهٔ موسیقی الکترو هاوس است و فعالیت‌های خود را از کایزرسلاوترن، آلمان آغاز کرده‌است.در سال ۲۰۱۲، زد قطعهٔ «وضوح» را به‌همراه فاکسز منتشر کرد که او را در مسیر موفقیت حرکت داد و در رتبهٔ هشتم ۱۰۰ تک‌آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت. «بمان» به‌همراه آلیسیا کارا و «خلاصی» به‌همراه آریانا گرانده از آثار شناخته شدهٔ دیگر او به حساب می‌آیند. در پنجاه و ششمین دورهٔ جوایز گرمی زد جایزهٔ ضبط بهترین موسیقی دنس را برای «وضوح» دریافت کرد. در مارس ۲۰۱۸، بیلبورد نام زد را در جایگاه هفتم بهترین موسیقی‌دانان سبک دنس در سال ۲۰۱۸ قرار داد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram