Scroll down

فیلم های بازیگر Alison Sudol آلیسون سودول

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Alison Sudol ( آلیسون سودول )
6 فیلم imdb wiki

آلیسون سودول

آلیسون لورن سودول (به انگلیسی: Alison Loren Sudol) (زادهٔ ۲۳ دسامبر ۱۹۸۴) که با نام هنری یک شوریدگی کامل (به انگلیسی: A Fine Frenzy) نیز شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای سبک آلترنتیو، پیانیست، بازیگر اهل آمریکا و سفیر حسن نیت اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) است. اولین آلبوم او با نام سلولی در دریادر سال ۲۰۰۷ منتشر شد و به دنبال آن در سال ۲۰۰۹ بمب در قفس پرنده منتشر شد. ترانه‌های سودول ... ادامه ...

آلیسون لورن سودول (به انگلیسی: Alison Loren Sudol) (زادهٔ ۲۳ دسامبر ۱۹۸۴) که با نام هنری یک شوریدگی کامل (به انگلیسی: A Fine Frenzy) نیز شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای سبک آلترنتیو، پیانیست، بازیگر اهل آمریکا و سفیر حسن نیت اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) است. اولین آلبوم او با نام سلولی در دریادر سال ۲۰۰۷ منتشر شد و به دنبال آن در سال ۲۰۰۹ بمب در قفس پرنده منتشر شد. ترانه‌های سودول در ایالات متحده آمریکا و آلمان، اتریش، سوئیس، لهستان، فرانسه و کشورهای دیگر فروش بسیاری کرده و تا اکتبر ۲۰۱۲ آلبوم‌های او بیش از ۶۵۰٫۰۰۰ فروش داشته‌اند. همچنین آهنگ‌های او در تعداد زیادی از سریال‌های تلویزیونی و خصوصاً در چند فیلم سینمایی استفاده شده‌اند. آخرین آلبوم سودول با نام پاینز در ۹ اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شد.
نام هنری او، «یک شوریدگی کامل» برگرفته از جمله‌ای در پردهٔ پنجم صحنهٔ اول نمایشنامهٔ رؤیای شب نیمه تابستان اثر ویلیام شکسپیر است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram