Scroll down

فیلم های بازیگر Ali Shaheed Muhammad علی شهید محمد

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ali Shaheed Muhammad ( علی شهید محمد )
2 فیلم imdb wiki

علی شهید محمد

علی شهید محمد (به انگلیسی: Ali Shaheed Muhammad؛ متولد ۱۱ اوت ۱۹۷۰) یک دی جی هیپ هاپ، تهیه‌کننده موسیقی و خوانندهٔ رپ آمریکایی است که به عنوان یکی از اعضای 'قبیله ای به نام تلاش' (به انگلیسی: A Tribe Called Quest) شناخته می‌شود. با استفاده از کیو-تیپ و فایف داگ (و گاهی اوقات جاروبی وایت)، این گروه پنج آلبوم استودیویی را از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ قبل از انحلال منتشر کرد. آلبوم نهایی آنها در سال ۲۰۱۶ منتش ... ادامه ...

علی شهید محمد (به انگلیسی: Ali Shaheed Muhammad؛ متولد ۱۱ اوت ۱۹۷۰) یک دی جی هیپ هاپ، تهیه‌کننده موسیقی و خوانندهٔ رپ آمریکایی است که به عنوان یکی از اعضای 'قبیله ای به نام تلاش' (به انگلیسی: A Tribe Called Quest) شناخته می‌شود. با استفاده از کیو-تیپ و فایف داگ (و گاهی اوقات جاروبی وایت)، این گروه پنج آلبوم استودیویی را از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ قبل از انحلال منتشر کرد. آلبوم نهایی آنها در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. محمد که اهل بروکلین، شهر نیویورک است، در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می‌کند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram