Scroll down

فیلم های بازیگر Rand Paul رند پال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rand Paul ( رند پال )
8 فیلم imdb wiki

رند پال

رَندال هاوآرد «رَنْد» پال (به انگلیسی: Rand Paul) (زاده ۷ ژانویه ۱۹۶۳) سناتور جونیور ایالات متحده آمریکا از ایالت کنتاکی و عضو حزب جمهوری‌خواه است. او به عنوان یکی از هواداران جنبش تی پارتی، خود را محافظه‌کاری طرفدار قانون اساسی ایالات متحده توصیف می‌کند. او فرزند ران پال، نماینده سابق تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ است. او اولین سناتور در تاریخ آمر ... ادامه ...

رَندال هاوآرد «رَنْد» پال (به انگلیسی: Rand Paul) (زاده ۷ ژانویه ۱۹۶۳) سناتور جونیور ایالات متحده آمریکا از ایالت کنتاکی و عضو حزب جمهوری‌خواه است. او به عنوان یکی از هواداران جنبش تی پارتی، خود را محافظه‌کاری طرفدار قانون اساسی ایالات متحده توصیف می‌کند. او فرزند ران پال، نماینده سابق تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۲ است. او اولین سناتور در تاریخ آمریکاست که در کنار یکی از والدینش در کنگره آمریکا خدمت کرده‌است.
رند پال در رشته چشم‌پزشکی از مدرسه پزشکی دانشگاه دوک فارغ‌التحصیل شده و از سال ۱۹۹۳ به حرفهٔ چشم پزشکی مشغول بوده‌است. او در سال ۲۰۰۷ کلینیک خود را راه‌اندازی کرد. در سال ۲۰۱۰، هم‌زمان با خیزش جنبش تی پارتی در برابر سیاست‌های باراک اوباما، پال برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه سنای ایالات متحده از ایالت کنتاکی رقابت کرد و با آن‌که هرگز پیش از آن سمت سیاسی نداشت، توانست دادستان کل و وزیر امور داخلی ایالت کنتاکی را شکست بدهد. او به موضع‌گیری‌های مستقل در بسیاری از مسائل سیاسی و مقابله با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها شناخته شده‌است.
رند پال به عنوان حامی جنبش تی پارتی، مدافع صریح‌اللهجهٔ محدودیت دوره زمانی صدارت مسئولین، متمم بودجه متوازن، و لایحه طرح‌ها را بخوانید برای کوچک‌سازی حجم دولت مرکزی (فدرال) ایالات متحده است. وی خواهان کاهش وسیع هزینه‌کرد دولت مرکزی و مالیات‌های فدرال است و غالباً به جهت ایدئولوژیک، لیبرترین توصیف می‌شود، گرچه خود او با این عنوان موافق نیست. برخلاف پدرش که شدیداً خواهان عدم مداخله ایالات متحده در مسائل جهانی بود، رند پال برای نیروهای مسلح آمریکایی در خارج، از جمله برای پایگاه‌های نظامی دائمی، نقش قائل است.
رند پال رسماً در ۷ آوریل ۲۰۱۵ کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا اعلام کرد و مدت کوتاهی پس از مرحلهٔ اول انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در آیووا، از رقابت کناره‌گیری کرد. وی در انتخابات سنای سال ۲۰۱۶، مجدداً از ایالت کنتاکی برای سنا برگزیده شد. پال در میان جمهوریخواهان سنای آمریکا در رأی‌های خود کمترین میزان همسویی را با مواضع دونالد ترامپ داشته است. با این حال در موضوعات مناقشه برانگیز ترامپ نظیر عدم شرکت در مناقشات نظامی خاورمیانه و خروج از توافق زیست محیطی پاریس از وی پشتیبانی کرده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram