Scroll down

فیلم های بازیگر Liam Hemsworth لیام همسورث

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Liam Hemsworth ( لیام همسورث )
20 فیلم imdb wiki

لیام همسورث

لیام همسورث (به انگلیسی: Liam Hemsworth) (متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۰) یک بازیگر استرالیایی است. وی بازیگریش را با بازی در چند سریال تلویزیونی استرالیایی شروع کرد که از آنها می‌توان همسایگان، در نقش «جاش تایلر» و فیل شاهزاده، در نقش «مارکوس»، نام برد. ازجمله فیلم‌های آمریکایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است می‌توان به آخرین آواز (۲۰۱۰)، در نقش «ویل بلیکلی»، بازی‌های گرسنگی (مجموعه فیلم)، در نقش گی ... ادامه ...

لیام همسورث (به انگلیسی: Liam Hemsworth) (متولد ۱۳ ژانویه ۱۹۹۰) یک بازیگر استرالیایی است. وی بازیگریش را با بازی در چند سریال تلویزیونی استرالیایی شروع کرد که از آنها می‌توان همسایگان، در نقش «جاش تایلر» و فیل شاهزاده، در نقش «مارکوس»، نام برد. ازجمله فیلم‌های آمریکایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است می‌توان به آخرین آواز (۲۰۱۰)، در نقش «ویل بلیکلی»، بازی‌های گرسنگی (مجموعه فیلم)، در نقش گیل هاتورن، و روز استقلال: بازخیز (۲۰۱۶)، در نقش «جیک موریسون»، اشاره کرد.
او دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های لوک همسورث و کریس همسورث دارد که آنها نیز بازیگر هستند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram