Scroll down

فیلم های بازیگر Megan Fox مگان فاکس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Megan Fox ( مگان فاکس )
29 فیلم imdb wiki

مگان فاکس

مگان فاکس (به انگلیسی: Megan Denise Fox) (زاده ۱۶ مه ۱۹۸۶) مدل و بازیگر آمریکایی است. او حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. او همچنین نقشی در فیلم طنز تلویزیونی امید و ایمان نیز ایفا کرد. در سال ۲۰۰۴، اولین نقش اساسی خود را در فیلم طنز نوجوانان، به نام اعترافات درام یک ملکه نوجوان ایفا کرد. حرفه مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه ... ادامه ...

مگان فاکس (به انگلیسی: Megan Denise Fox) (زاده ۱۶ مه ۱۹۸۶) مدل و بازیگر آمریکایی است. او حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. او همچنین نقشی در فیلم طنز تلویزیونی امید و ایمان نیز ایفا کرد. در سال ۲۰۰۴، اولین نقش اساسی خود را در فیلم طنز نوجوانان، به نام اعترافات درام یک ملکه نوجوان ایفا کرد. حرفه مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال ۱۹۹۹ بدست آورد.فاکس همچنین به عنوان یکی از نمادهای جذابیت نیز مطرح شده است و در مجله‌هایی مانند ماکسیم و رولینگ استون و اف اچ ام ظاهر شده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram