Scroll down

فیلم های بازیگر Joey Silvera جوی سیلورا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Joey Silvera ( جوی سیلورا )
4 فیلم imdb wiki

جوی سیلورا

جوی سیلورا (انگلیسی: Joey Silvera‎؛ زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۵۱) بازیگر و کارگردان فیلم‌های پورنوگرافی اهل کشور ایالات متحده آمریکا است. وی از اوایل دههٔ ۷۰ میلادی در صنعت پورنوگرافی آمریکا اشتغال داشته است. سیلورا اولین حضورش در یک فیلم پورنوگرافی را در سال ۱۹۷۴ و در شهر سانفرانسیسکو تجربه کرد و پس از آن در بیش از ۱۰۰۰ فیلم پورنوگرافی بازی کرد. او از اوایل دههٔ ۹۰ میلادی شروع به کارگردانی فیلم‌های پورنوگ ... ادامه ...

جوی سیلورا (انگلیسی: Joey Silvera‎؛ زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۵۱) بازیگر و کارگردان فیلم‌های پورنوگرافی اهل کشور ایالات متحده آمریکا است. وی از اوایل دههٔ ۷۰ میلادی در صنعت پورنوگرافی آمریکا اشتغال داشته است. سیلورا اولین حضورش در یک فیلم پورنوگرافی را در سال ۱۹۷۴ و در شهر سانفرانسیسکو تجربه کرد و پس از آن در بیش از ۱۰۰۰ فیلم پورنوگرافی بازی کرد. او از اوایل دههٔ ۹۰ میلادی شروع به کارگردانی فیلم‌های پورنوگرافی شرکت خودش کرد. این بازیگر از اعضای ای‌وی‌ان و تالار افتخارات ایکس‌آرسی‌او می‌باشد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram