Scroll down

فیلم های بازیگر Noah Schnapp نوآ اشنپ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Noah Schnapp ( نوآ اشنپ )
11 فیلم imdb wiki

نوآ اشنپ

نوآ اِشنَپ (به انگلیسی: Noah Schnapp، متولد ۳ اکتبر ۲۰۰۴)، بازیگر و صداپیشه آمریکایی است. اشنپ بیشتر به خاطر بازی در نقش ویل بایرز در سریال تحسین شده چیزهای عجیب از شبکه نت‌فلیکس شناخته می‌شود. اشنپ همچنین در فیلم بادام زمینی در نقش چارلی براون صداپیشگی کرده‌است. از دیگر فیلم‌های اشنپ می‌توان به فیلم پل جاسوس‌ها اثر استیون اسپیلبرگ اشاره کرد. اشنپ در این فیلم در نقش راجر، پسر جیمز داناوان با هنرنم ... ادامه ...

نوآ اِشنَپ (به انگلیسی: Noah Schnapp، متولد ۳ اکتبر ۲۰۰۴)، بازیگر و صداپیشه آمریکایی است. اشنپ بیشتر به خاطر بازی در نقش ویل بایرز در سریال تحسین شده چیزهای عجیب از شبکه نت‌فلیکس شناخته می‌شود. اشنپ همچنین در فیلم بادام زمینی در نقش چارلی براون صداپیشگی کرده‌است. از دیگر فیلم‌های اشنپ می‌توان به فیلم پل جاسوس‌ها اثر استیون اسپیلبرگ اشاره کرد. اشنپ در این فیلم در نقش راجر، پسر جیمز داناوان با هنرنمایی تام هنکس ایفای نقش کرده‌است.در سال ۲۰۱۷، نوآ در فصل دوم سریال چیزهای عجیب، دوباره در نقش ویل بایرز ظاهر شد که این سریال از اواخر اکتبر از طریق نتفلیکس در دسترس مردم قرار گرفت. او در فصل سوم این سریال که در سال ۲۰۱۹ پخش شد، دوباره نقش خود را تکرار کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram