Scroll down

فیلم های بازیگر Kim Kardashian کیم کارداشیان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kim Kardashian ( کیم کارداشیان )
15 فیلم imdb wiki

کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان وست (انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West‎) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰) مشهور به کیم کارداشیان؛ شخصیت تلویزیونی واقع‌نما، مدل، بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است. کارداشیان برای اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت اما بعد از اینکه در سال ۲۰۰۷ فیلم رابطه جنسی او با دوست پسرش ری جی منتشر شد، بسیار گسترده‌تر مورد توجه قرار گرفت. بعد از این اتف ... ادامه ...

کیمبرلی نوئل کارداشیان وست (انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West‎) (زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰) مشهور به کیم کارداشیان؛ شخصیت تلویزیونی واقع‌نما، مدل، بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است. کارداشیان برای اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت اما بعد از اینکه در سال ۲۰۰۷ فیلم رابطه جنسی او با دوست پسرش ری جی منتشر شد، بسیار گسترده‌تر مورد توجه قرار گرفت. بعد از این اتفاق و در همان سال، او و خانواده‌اش شروع به حضور در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان (۲۰۰۷–۲۰۲۱) کردند. شهرت این خانواده پس از انجام این مجموعه رفته رفته بیشتر شد.
کارداشیان در طول سال‌ها حضورش در رسانه‌های اجتماعی را توسعه داده و صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد. او انواع محصولات مرتبط با نام خود را منتشر کرده‌است، از جمله یک بازی موبایل، یک کتاب عکس و انواع پوشاک و لوازم آرایشی. رابطه وی با رپر مشهور کانیه وست نیز پوشش رسانه‌ای بسیار قابل توجهی داشته‌است. این زوج در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و چهار فرزند با هم دارند. کارداشیان تاکنون به عنوان بازیگر فرعی چندین فیلم سینمایی هم ظاهر شده‌است. او همچنین در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت در یک مؤسسه حقوقی در کالیفرنیا است و قصد دارد پروانه وکالت خود را دریافت کند.مجله تایم، در سال ۲۰۱۵ کارداشیان را در لیست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار داد. منتقدان و تحسین‌کنندگان وی، او را نمونه‌ای از اصطلاح مشهور بودن بخاطر مشهور بودن می‌دانند. این اصطلاح انتقادی به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ دلیل مشخصی مشهور است (در مقابل شهرت بر اساس موفقیت خاص، مهارت یا استعداد).





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram